Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-05-09, 13:39   #1
 
yret88s avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 162
Sharp$: 712


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

När ska man casha ut?


Jag är ganska ny på det här med betting. Men säg att rullen bara växer och växer. Vart går då gränsen?

Än är man ju ingen highroller precis, men jag bara undrar hur tankarna går för dom som har så stor rulle. Vart går gränsen? När cashar man ut och begränsar sig egna insats?

Man hoppas ju själv komma dit en dag, och då vill man ju gärna vara förberedd på vad man ska göra

Tacksam för svar.
yret88 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-09, 14:12   #2
 
Josef123s avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 14
Sharp$: 12
Standard

Det är svårt att svara på det får du bestämma men vi säger såhär:

Du har jobbat ihop en bankrulle från 5000K till 10000k och du sätter 3% max 5% av din totala bankrulle på dina spel. Har du 10000 så är 3% 300kr och 5% 500kr. Detta går ju att räkna ut med simpel matematik beroende på din bankrulle men du skall alltid följa % reglerna. Om du är nöjd med att kunna sätta 300 och max 500! endast när du känner dig helt säker på en match även fast det inte finns några "säkra" matcher. Detta vet du kanske redan men när du skall ta ut pengar beror ju på när du känner dig nöjd med hur mycket du kan satsa per match och på så sätt vinna per match. Desto större insats desto större vinst eller förlust blir det. Men har du som regel 1000 5000 eller i detta exempel 10000 så kan du sätta 300kr per match och då kan du i så fall ta ut allt över 10000 på en månad och ha kvar en stabil bakrulle på 10000. Kanske kan få en avkastning på 5000 i månaden om det går bra. Har du en rulle på 20000 så kan du sätta 600kr per match och på så sätt få en högre avkastning osv.. Detta kör iaf jag på. Hoppas detta besvarar din fråga.

/Josef
Josef123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td