Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-03-31, 11:15   #1
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 23
Sharp$: 107
Standard

Tankar om en spelstrategi


Jag räknar med att det jag skriver nu redan har tagits upp tidigare, och sågats, det brukar vara så när man tror sig kommit på något genialt
Jag måste dock få denna tanke ur huvudet.

Om man skulle jämföra oddsen för de, låt oss säga 10 största marknaderna på Betfair och Pinnacle och sedan konsekvent betta odds som är högre på Pinnacle än Betfair, skulle man då gå plus över tid?

Min teori bygger på att oddsen på Betfair ligger närmast verkligheten vad gäller sannolikhet, erbjuder då Betfair högre odds än "marknaden" så är det stor sannolikhet att det rör sig om ett överodds.

Om jag bara spelar på odds på Pinnacle som är 0,20 högre än på Betfair så borde jag väl ha en edge i det långa loppet?

Finns det någon bra programvara som i realtid kan jämföra oddsen mellan bolagen och som kan plinga till när odds med ovanstående skillnad uppstår?
deGeneration är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-31, 12:19   #2
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4936
Standard

Om Pinnacle har högre odds än Betfairs layodds så har du rätt troligt edge.

Det stämmer rätt bra med Betfair beträffande sannolikheten. Kan även vara bra som mall mot "massans" insatsfördelning i spel som stryktips.
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td