Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-04-09, 12:20   #1
 
Reg.datum: apr 2017
Inlägg: 14
Sharp$: 151
Standard

Jämföra odds - asiatiska spelbolag


Hej!
Jag letar efter en plats eller tjänst, där jag kan jämföra odds med främst asiatiska spelbolag. Jag behöver då någon som kan jämföra odds från:
- Betfair
- Betdaq
- Ga288 (GalaxyBet)
- IBC
- ISN
- Matchbook
- Pinnacle
- SBO
- Singbet

Jag har tittat lite på TXOdds, men priset är ganska hög där. Jag har använt mig av Odds Monkey under de senaste åren, men det är dålig urval av asiatiska spelbolag där. Har någon förslag på billigare alternativ?
kalleklov är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-09, 13:51   #2
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Hm, Sportmarket har väl alla de ovan listade bookiesarna. Bara att använda deras sida.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-09, 14:14   #3
 
Reg.datum: apr 2017
Inlägg: 14
Sharp$: 151
Standard

Ja, det stämmer. Det är därför jag letar efter en tjänst som jämför dessa odds och sedan ger mig de bästa oddsen tillgängliga. Kort förklarat; jag har en strategi där jag använder Pinnacles "no-vigorish" odds som gold standard, och genom att spela på odds högre enn detta kommer det med tiden att bli vinst.
kalleklov är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td