Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-06-12, 22:57   #1
 
elchos avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 93
Sharp$: 29
Standard

BR under uppbyggnad


Jag tycker att det skulle vara intressant att höra med er hur ni hanterar er bankrulle.

Jag själv kör 1-5% per spel och har haft "platåer" på 20% så jag har räknat om insatsernas storlek när rullen han ökat/minskat med 20%.

(Alltså: om rullen är på 100 guldtackor och sedan stiger eller sjunker med 20 guldtackor så räknar jag om insatsen )

Har nu under en period inte kommit någon vart, jag har ökat till nästa platå och räknat om insatsen sen tar det inte lång tid tills jag fått sänka insatsen pga att rullen sjunkit med 20% och sedan upp igen till platån och ner osv. osv. osv.

Tänkte höra med er hur ni hanterar er rulle och när ni räknar om den.
Någon med tips på mitt problem?
elcho är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-13, 08:09   #2
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

20% är i mitt tycker för lite, det kan variansen äta upp ganska lätt.

Min erfarenhet säger minst 50% eller kanske till och ned ända upp till 100%.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-13, 19:31   #3
 
elchos avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 93
Sharp$: 29
Standard

Okej, 20% kanske är i understa laget.

Får ta och köra på 50% och testa hur det funkar.

Tack för tipset
elcho är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-14, 12:09   #4
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Japp, håller med Robin, 20% är på tok för lite, vet även hur platåer kan vara frustrerande med +-0 över en länge period.
Ingen idè att försöka att öka insatserna, allt har sin tid, det kommer även perioder när du är på en hot streak och din rulle maxar rejält, bara att rida ut stormen, keep it up
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-14, 21:17   #5
 
elchos avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 93
Sharp$: 29
Standard

Tack, och tack för pepp-orden

Säg att man har 50% platå för ökning av insatser ska man ha en lägre procentuell platå för att sänka insatserna då exempelvis 20%?
elcho är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td