Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-08-16, 12:32   #1
 
Reg.datum: jun 2016
Inlägg: 13
Sharp$: 732
Standard

Spela från farsans konto


Tjena,

Har nu blivit limmad på de flesta sidor som erbjuder spelvärde och måste därmed söka en alternativ lösning. Passande nog har farsan erbjudit sig sin identitet! Har daltat med olika mobiler o ip adresser o ditten o datten när jag pysslade med bonustrading men undrar huruvida det är lika strikt när det kommer till vanlig betting?

Löper jag risk att få mina pengar konfiskerade om jag spelar från samma dator , ifrån samma wi-fi via min pappas identitet som jag gjorde när jag själv spelade? Rimligtvis kan man ju bara anta att farsan (som f.ö är folkbokförd på samma adress som mig) spelar från samma dator som mig? Tänker dock att dom kan se att ett konto som varit aktiv på samma IP/enhet tidigare har blivit limmiterat och att detta kan innebära en alarmklocka för spelbolagen?

Bör jag införskaffa en fräsch lur med ett nytt kontantkort och lägga alla spel från den telefonen istället?

Tacksam för svar!
ffrusciante är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td