Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-08-20, 14:34   #1
 
bftraders avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 638
Sharp$: 1996


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Stryktipset


”Fotbollen är stor nog utan att förlöjligas med tecknade figurer” | Sportbladet Spel | Sportbladet | Aftonbladet

Några tankar om nya stryktipset?
Jag har aldrig spelat stryktipset, kanske dax att börja nu?
bftrader är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-20, 18:46   #2
 
Grovbenstommes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Så nära men ändå så långt borta
Inlägg: 562
Sharp$: 1665
Standard

Vad är utbet.% på nu? 65%? Kanske värt om det är jackpot eller liknande annars inte..
__________________
"Selektivt minne innebär att man bara minns det man vill minnas. Detta kan vara medvetet eller undermedvetet. Som exempel kan nämnas att många personer bara minns när de har otur och inte när de har tur eller tvärtom."
Grovbenstomme är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-20, 19:52   #3
 
DamageINCs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 861
Sharp$: 4014
Standard

Stryktipset är ett väldigt bra lördagsnöje, men att plussa på det i längden är inte det enklaste. Det är allt som oftast 6-7 championshipmatcher på kupongen, och det är en riktig hell-liga att tippa.
__________________
Following our instinct not a trend
go against the grain until the end
DamageINC är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-20, 23:43   #4
 
Munchiess avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Ort: Sliema, Malta
Inlägg: 109
Sharp$: 706


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

65% är ju givetvis fortfarande helt värdelös utbetalning. Sen att det förbättras är dock fortfarande positivt, absolut.
Munchies är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-20, 23:50   #5
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Tyvärr lirar jag nästan stryktipset varje vecka
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-04, 22:13   #6
 
Donalds avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: West Coast
Inlägg: 1 148
Sharp$: 181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spelade rätt mycket på Stryktipset förut, oftast 32 eller 48 rader som rent nöje. Var inne snabbt och kollade Europatipset i veckan på svenskaspel.se och såg att 2:an i Sverige - Ungern endast var streckad till 2% vid något tillfälle. OM jag tänker rätt motsvarar det med en 65% utdelning oddset 32,5 (0,65/0,02) vilket kan jämföras med spelbolagen som jag tror låg runt 9.

Tror jag ska hålla utkik efter spelvärde på Stryk- och Europatipset och möjligen skapa ett program som automatiskt räknar fram rader med spelvärde. Eftersom de flesta som spelar stryktips för mesta streckar favoriterna i de flesta matcher så borde det finnas enormt värde i underdogsen.
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td