Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-01-06, 00:16   #1
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 121
Sharp$: 2533
Standard

Gratis stryktipsreducering med poäng


Hej!

Någon inbiten som vet om det finns något gratis reduceringsverktyg för Stryktips där poängreducering ingår? Har efter många år med Abc reducering inom trav övergått helt till Poäng som med en hel del flexibla trix passar mig perfekt. Vore kul att prova poäng på Stryktipset också även om det såklart är något helt annat.

Mvh
Andreas

Senast redigerad av grobben den 2021-01-06 klockan 00:21.
grobben är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-06, 06:08   #2
 
Tords avatar
 
Reg.datum: mar 2016
Inlägg: 1 595
Sharp$: 4719
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av grobben Visa inlägg
Hej!

Någon inbiten som vet om det finns något gratis reduceringsverktyg för Stryktips där poängreducering ingår? Har efter många år med Abc reducering inom trav övergått helt till Poäng som med en hel del flexibla trix passar mig perfekt. Vore kul att prova poäng på Stryktipset också även om det såklart är något helt annat.

Mvh
Andreas
Använder inga program själv men Radsofts program har nåt som heter poäng reducering enligt https://www.sharps.se/forums/feedbac...uropatipset-0/

TippX2000 har nåt som heter Procent (vet inte om det är samma sak). Har du kollat det? båda är i alla fall gratis
Tord är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-06, 07:39   #3
 
reflexs avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 377
Sharp$: 5993
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av grobben Visa inlägg
Hej!

Någon inbiten som vet om det finns något gratis reduceringsverktyg för Stryktips där poängreducering ingår? Har efter många år med Abc reducering inom trav övergått helt till Poäng som med en hel del flexibla trix passar mig perfekt. Vore kul att prova poäng på Stryktipset också även om det såklart är något helt annat.

Mvh
Andreas
Jokersystemet.se
Jokersystemet har poäng reducering mycket användbart och effekttivt.
F.A.T. reduceringen är användbar. Första Andra och Tredje är det.
reflex är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-06, 10:22   #4
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 121
Sharp$: 2533
Standard

Oj hade helt missat att sportdelen av jokersystemet är gratis. Dåså, då löste det sig direkt! Tack för bra tips!

Istället för att kräva minst 1A på bästa favorit samt att en av de stora dragen (tex minst 1E) ska vinna på travet lägger jag numera de som 0p respektive 1p. Alla övriga på systemet är 2-4p. Det gör systemet klart fördelaktigt om de vinner men att de ändå går att sätta full pott med hjälp av en väldigt bra rank i övrigt. Som utgångar light kan man säga. Så ser grunden ut när jag spelar trav!

”Utgångarna” och ranken delar perfekt på reduceringen enligt min smak. Många gillar att lägga till ett rent utgångskrav utöver poängranken men jag tycker att det läggs för lite för mycket vikt på just dessa två hästar i förhållande till rankens betydelse då. 0p på dessa passar mig bättre. Hur många 0p och 1p jag har beror helt på hur omgången ser ut, hur många bra favoriter och tydliga drag jag hittar. Kan lägga upp det precis hur man vill och reduceringen känns mjukare och mer flexibel än ABC samt utgångar. Brukar landa mellan 65-80% reducering efter satt poängsumma och finjustering.

Har ni något favoritsätt att spela med poäng på Stryktipset? Förstår att det såklart beror på hur omgången ser ut men på ett ungefär? Några trix?

Senast redigerad av grobben den 2021-01-06 klockan 11:02.
grobben är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-06, 11:49   #5
 
Tords avatar
 
Reg.datum: mar 2016
Inlägg: 1 595
Sharp$: 4719
Standard

Jag spelar bara med klassiska system från böcker eller att vi gjort dem själva. "Bara att fylla i och lämna in" Undviker dock SvS skitsystem som oftast är för dåliga

Kom på https://tipsrobot.se/ Vet dock inte om dom har det du letar efter. Bara ett alternativ till länken som reflex länkade till
Tord är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-06, 13:33   #6
 
reflexs avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 377
Sharp$: 5993
Standard

Brukar sätta 1=1 poäng, X=2 poäng och 2=3 poäng med poängintervallet 19-25.
på ToppTipset mellan 11-16 poäng.

På jokersystemet kan du sätta "faktor" på någon match, faktor är deras effekttips

Gjorde ett snabbsystem med Jokern https://www.jokersystemet.se/s/GBywKp7HmcQ9

Senast redigerad av reflex den 2021-01-06 klockan 14:14. Anledning: ett systemtest
reflex är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td