Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-11-01, 13:56   #16
 
bftraders avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 638
Sharp$: 1996


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Har faktiskt lyckats några gånger ändå att spela innan marknaden stängt.
Matcher med låg omsättning från någon udda ligga mitt på dagen eller natten kan ibland betfair ha mindre koll på.
Det gäller dock att man har annan pålitlig källa och inte köper grisen i säcken, så att säga.

Minns att jag fick in strax över 5k på laget som gjorde mål innan marknaden stängdes.
lär aldrig hända igen dock-.

Senast redigerad av bftrader den 2010-11-01 klockan 14:02.
bftrader är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-01, 15:04   #17
 
LosKrikons avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 463
Sharp$: 58
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bftrader Visa inlägg
Det skulle aldrig funka om det inte var någon delay.
Man skulle bli miljonär på någon månad.
Utan delay skulle man ibland hinna spela innan marknaden blev suspended.
Meh, jag visste väl att betfair var för bra för att vara sant...
LosKrikon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-18, 11:34   #18
 
Sonnys avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 135
Sharp$: 1804
Standard

Dammar av den här gamla tråden lite.

De senaste dagarna har varit riktigt dåliga speldagar där en mängd lag har tappat ledningar som varit både 1-0, 2-0 och 3-0. Som exempel kan nämnas:

Benfica tappar 2-0 till 2-2.
Lille tappar 2-0 till 2-2.
JJK tappar 3-0 ledning och matchen slutar 4-4
Bochum tappar ledning i slutminuterna.
Ajax tappar 2-0 ledning till 2-2 och iställningen 2-2 missar de en straff.

Det finns nog fler exempel men jag orkar inte nämna alla. Grejen är att i alla dessa matcher hade man kunnat gröna ut med en fin vinst. I en av matcherna grönade jag faktiskt ut (Lille-matchen). Lille ledde med 2-0 och jag kunde boka Lille till oddset 1.10.

Med utgångspunkt ifrån detta är min fråga om det är någon som testat att konsekvent gröna ut i fotbollsmatcher där ett lag antingen har ledningen med minst 2-0 eller där ett lag har ledningen med 1 mål efter minut 80? Det känns som det borde finnas värde i att gröna ut i dessa situationer i och med att boka-oddsen ofta är väldigt låga och det faktiskt är ganska vanligt att lag tappar sina ledningar.
Sonny är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td