Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-11-02, 04:30   #1
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 100
Sharp$: 1779
Standard

Bolagspel på stryktips för "highstakare"


Hej spelvänner! Jag har inte rekat här men är inne på sidan ofta sen jag reggade mig för någon månad sen.

Finns det några "highstakare" här som är sugen att dela ett stryktips i helgen (6 oktober)? Hade tänkt mig ett system i storleken 26 000 rader att splitta på 5 pers. Svenska Spel har ju en funktion för bolagsspel där andelarna dras och vinster stoppas in på resp konto. 100% safe alltså. Finns även bloggfunktion för att dela information, verkar kanon!

Min tanke var att köra en vecka utan bindning sen om intresse finns prova fler ggr vid ex. Jackpot.

Stryktips har tidigare varit helt ointressant pga av den höga "rejken". Nu är den sänkt till 35%. vilket är fortfarande är högt men vid Jackpot finns det en del värde speciellt eftersom strykan troligen är det största slaskspelet. Bara stående rader omsätter minst en mille varje vecka...

Upplägget blir 3 säkra, 2 halvor och 8 helor. Mitt förslag är att jag ansvarar för systemet men ni hjälper till att reka. Jag kan även tänka mig att vi gör systemet tillsammans men risken är väl att det blir svårare att enas!? Enda kravet jag har är att vi lirar för "potten" alltså inte per automatik spikar dom största favoriterna utan går på värde utan att va dumdristig. Nyckeln till den stora degen är att fälla någon av de 2-3 största.

I helgen är det 9 mille i 13-potten (om jag fattat rätt) och som vanligt 10 garra till en ensam. Ser sjukt svårt ut på förhand och det borde bli bra utdelning.

Anmäl intresse här eller maila till [email protected]. Där kan ni fråga eller lämna er e-postadress som sedan används till reggning av bolaget på SS. Ingen binder sig för något. Om du reggar dig i bolaget går det att hoppa av när som helst.

/Luvan14
Luvan14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-02, 14:06   #2
 
Donalds avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: West Coast
Inlägg: 1 148
Sharp$: 181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spelar inte för så mkt pengar men tack för att du påminde mig om att det är jackpot.

9 miljoner jackpot, det betyder att vi får en 100% utdelning om omsättningen är 25.7 miljoner och att någon får alla rätt då också.
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td