Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-11-02, 19:20   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 21
Sharp$: 220
Standard

Topptipset


Jag har börjat spela lite på Topptipset, ofta så är en hel del favoriter överstreckade och att underdogsen ofta är understreckade, samtidigt så är det ju 70% återbetalning så är det verkligen möjligt att gå plus i längden på Topptipset ?
BTrader är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-02, 19:29   #2
 
LosKrikons avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 463
Sharp$: 58
Standard

Jag tycker personligen att topptipset är mycket mer intressant än stryktipset pga de färre matcherna och bara vinst på max antal rätt. Plus att det går att använda vanliga stryktipssystem då. Enda nackdelarna jag hittat är att man inte kan lämna in enkelradssystem via fil på svenska spel (allafall inte när jag kollade sist, rätta mig gärna om jag har fel). Har mailat dem med önskemål om det flera gånger. Plus att minimuminsatsen per rad är för högt för min ekonomi. Hade dock gärna sett att det varit 10 matcher istället för 8. Kanske höjs senare dock, tror stryktipset bara var 12 från början.

Kan man ha +EV? Ja om man är tillräckligt bra och väljer att inte spela varje vecka.
LosKrikon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-06, 14:00   #3
 
Grovbenstommes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Så nära men ändå så långt borta
Inlägg: 562
Sharp$: 1665
Standard

Jo gillar också att man samlar all utdelning till alla rätt.
__________________
"Selektivt minne innebär att man bara minns det man vill minnas. Detta kan vara medvetet eller undermedvetet. Som exempel kan nämnas att många personer bara minns när de har otur och inte när de har tur eller tvärtom."
Grovbenstomme är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td