![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 | |
![]() flatbetta, system
Hej!
Har just nu en bankrulle på 5000 kr, och jag hade tänkt att flatbetta till jag dubblar hälften/eller helt. Är ny till brm men förstår att man måste ha regler samt disciplin. Hur mycket ska jag flatbetta ungefär? 100 kr=2% mer eller mindre? Tack på förhand, behöver lite struktur! ![]() ![]()
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Läst en likande tråd någon gång och då var det någon som skrev att man skulle flatbetta sig upp till en viss summa (tror det var 10k) med 4u på varje spel.
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Beror helt på hur höga odds du lirar till osv. Men 2 % låter som en rimlig summa att köra med om snittoddset ligger runt 2-2,5.
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Sammanfattning av vad som står i andra trådar
Flatbetta med 2 %. Vid låg bankrulle max 4%. Räkna om rullen när du har ökat den med 150% alt. minskat med 75%.
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 1644Fighting 2013/2014 Stats: 40 - 92 - 6 ROI: 101.06% Vinstprocent: 30.30% |
![]()
Hade också en bankrulle på 5k när jag började med mitt spreadsheet, och jag körde med 1u=50:- och bettade relativt strikt med 1-5 units, ibland gick jag över och kastade in lite mer, men det fungerade alldeles utmärkt för mig.
Gillar själv inte flatbets eftersom olika bets har olika värde och varians, och vissa ska det fan in större summor på, medan vissa kanske är bättre att hålla nere. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|