![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() Robotar och automatisera!
Robotar och automatisera!
Dom yrkesspelare jag har kontakt med strävar efter att automatisera så mycket som möjligt. Börja göra likadant själv och det är en skön känsla att generera pengar medans man gör annat i livet. Sökte här på forumet med noll träffar. Lägger folk sina spel och utför folk trading manuellt än idag? Låter både jobbigt och omständligt. Startar denna tråd, för det kanske finns någon enstaka som behöver vägledning. Då är det bara skriva en rad. Ha en fin lördag. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
@ Alla !
Jag är intresserad av ett reducerat S 4-5-32 och en minimigaranti på 4 * 10 rätt! Vem har en bra lösning för den här uppgiften? Hälsningar Butragino |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Är långt ifrån yrkesspelare själv utan uppskattar tidsfördrivet att lägga ett spel då och då manuellt, men automatisera saker är alltid intressant.
Är nyfiken på att höra mer, hur skulle tex kravet se ut för om roboten lägger ett spel eller avstår? Eller har man automatiserat så den korsspelar på olika sidor/utfall så man är garanterad vinst? Antar att det krävs stort kapital då om man ska hedga |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Hej ...
Du kan gå från heltid till deltid och åtnjutta det bästa av två världar. Det är en fantastisk konst att kunna skapa pengar ur tomma intet och agera egen bank. Trading är likt en konstnär med en pensel och målarduk. Här ett - inside tips - jag kontakta alla aktörer för - trading softwares - en enda erbjöd att koda gratis och en metod per vecka - då slipper man lära sig och ägna åtskilliga timmar åt det - om man vill veta vem så kan man skicka privat meddelande - annars får man skriva till samtliga och ta reda på svaret ... Jag rekommenderar - cgmbet - engångkostand och bra plattform - för automatisera och plocka fram urvalen av matcher med dom rätta parametrarna - själv använder jag stats-software via betaltjänst - men har båda - för vissa klara inte det ena att plocka fram och omvänt - Ha en fin dag |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|