Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-08-22, 16:52   #1696
 
Reg.datum: nov 2018
Inlägg: 102
Sharp$: 440
Standard

Oddstoincome kör en facebook-tävling med 10.000 kr i potten, ville bara tipsa! Klicka här för att gå till inlägget!
bettaren77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-03, 11:00   #1697
 
Reg.datum: nov 2018
Inlägg: 102
Sharp$: 440
Standard

Ny bonus från Hajper ute nu! Upp till 1.000 kr, lite höga omsättningskrav dock men ändå spelvärd.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chippe123 (+4)
bettaren77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-07, 08:36   #1698
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 3
Sharp$: 96
Standard

Någon som vet om man får ta del av flera bonusar på en adress på Unibet? Har förstått att vissa bolag inte tillåter flera bonusar per hushåll, men kan inte hitta något om det i Unibets villkor.
MiCro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-07, 13:03   #1699
 
Reg.datum: sep 2015
Inlägg: 260
Sharp$: 1394
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MiCro Visa inlägg
Någon som vet om man får ta del av flera bonusar på en adress på Unibet? Har förstått att vissa bolag inte tillåter flera bonusar per hushåll, men kan inte hitta något om det i Unibets villkor.
Nej det kommer du inte få göra varken där eller någon annanstans
MikeHaggar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-07, 13:39   #1700
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 3
Sharp$: 96
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MikeHaggar Visa inlägg
Nej det kommer du inte få göra varken där eller någon annanstans
Vet inte om jag uttryckte mig dumt, men jag menar alltså om min flickvän kan registrera ett konto och ta del av bonusen? Känns underligt om dom kan häva bonusen om det inte står med i deras villkor.
MiCro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-07, 13:44   #1701
 
Reg.datum: sep 2015
Inlägg: 260
Sharp$: 1394
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MiCro Visa inlägg
Vet inte om jag uttryckte mig dumt, men jag menar alltså om min flickvän kan registrera ett konto och ta del av bonusen? Känns underligt om dom kan häva bonusen om det inte står med i deras villkor.
Om hon inte är skriven på samma adress så kan hon annars går det inte.

Senast redigerad av MikeHaggar den 2019-09-07 klockan 14:22.
MikeHaggar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-09, 09:27   #1702
 
Reg.datum: nov 2018
Inlägg: 102
Sharp$: 440
Standard

Nä, jag hade heller inte riskerat det. Det framgår dessutom i bonusvillkoren "endast en bonus per hushåll och adress".
bettaren77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-17, 09:15   #1703
 
Reg.datum: nov 2018
Inlägg: 102
Sharp$: 440
Standard

Den nya leovegas bonusen är inte dum, förväntat värde på 2.400 kr...! Trist att man använt den redan
bettaren77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-20, 16:26   #1704
 
Reg.datum: maj 2018
Inlägg: 5
Sharp$: 65
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bettaren77 Visa inlägg
Den nya leovegas bonusen är inte dum, förväntat värde på 2.400 kr...! Trist att man använt den redan
Hur menar du att du att den nya Leo Vegas bonusen är värd 2400? Hur tänker du spela då? Jag får inte ihop det själv.

Vid en potentiell förlust på Leovegas så har jag förstått det som att du inte får någon bonus alls? Så det är ju mer slumpen som avgör. Så förtydliga gärna hur du lägger upp ditt spel för att det skall bli värt 2400 kr?
Anonym10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-20, 20:11   #1705
 
Reg.datum: maj 2019
Inlägg: 13
Sharp$: 122
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Anonym10 Visa inlägg
Hur menar du att du att den nya Leo Vegas bonusen är värd 2400? Hur tänker du spela då? Jag får inte ihop det själv.

Vid en potentiell förlust på Leovegas så har jag förstått det som att du inte får någon bonus alls? Så det är ju mer slumpen som avgör. Så förtydliga gärna hur du lägger upp ditt spel för att det skall bli värt 2400 kr?
Du får 3000kr i uttagbara pengar när du har omsatt 12 000kr, oavsett om du har pengar kvar på leovegas kontot eller inte (vunnit eller ej)
Chippe123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-21, 07:30   #1706
 
Reg.datum: nov 2018
Inlägg: 102
Sharp$: 440
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Anonym10 Visa inlägg
Hur menar du att du att den nya Leo Vegas bonusen är värd 2400? Hur tänker du spela då? Jag får inte ihop det själv.

Vid en potentiell förlust på Leovegas så har jag förstått det som att du inte får någon bonus alls? Så det är ju mer slumpen som avgör. Så förtydliga gärna hur du lägger upp ditt spel för att det skall bli värt 2400 kr?
Citat:
Ursprungligen postat av Chippe123 Visa inlägg
Du får 3000kr i uttagbara pengar när du har omsatt 12 000kr, oavsett om du har pengar kvar på leovegas kontot eller inte (vunnit eller ej)
Det är ju som ovan skriver här. Du behöver ju omsätta 12k, så det kan ju en bli mycket att sätta in. Men kör du på en rating på 95% minst så är du då garanterad 2.400 kr i vinst.
bettaren77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-24, 12:04   #1707
 
Reg.datum: maj 2018
Inlägg: 5
Sharp$: 65
Standard

Hej! Jag har sedan ett X antal år tillbaka hjälpt 50-100 personer med att spela med välkomstbonusar. Jag har arbetat fram en metod som jag anser är smidig och som generar hög vinst. Metoden förändras konstant då spelsidor ändrar sina rutiner eller det kommer nya bonusar.

Jag anser inte att det finns så mycket information online som täcker alla fallgropar eller som hjälpte mig mer än initialt. Så mycket av det jag lärt mig kommer från erfarenhet. Det jag saknar är någon att utbyta dessa erfarenhet med. Ett forum eller någon här som också har en längre erfarenhet av samma upplägg. Hör gärna av er i ett meddelande eller skriv här.

Allt gott!
Anonym10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-24, 20:11   #1708
 
Reg.datum: maj 2019
Inlägg: 13
Sharp$: 122
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Anonym10 Visa inlägg
Hej! Jag har sedan ett X antal år tillbaka hjälpt 50-100 personer med att spela med välkomstbonusar. Jag har arbetat fram en metod som jag anser är smidig och som generar hög vinst. Metoden förändras konstant då spelsidor ändrar sina rutiner eller det kommer nya bonusar.

Jag anser inte att det finns så mycket information online som täcker alla fallgropar eller som hjälpte mig mer än initialt. Så mycket av det jag lärt mig kommer från erfarenhet. Det jag saknar är någon att utbyta dessa erfarenhet med. Ett forum eller någon här som också har en längre erfarenhet av samma upplägg. Hör gärna av er i ett meddelande eller skriv här.

Allt gott!
Oddstoincome.se, svenska "bonustrading guider",oddsmatcher men framförallt ett relativt aktivt forum (Iaf i jämnförelse med Sharps bonustrading)
Chippe123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-24, 20:34   #1709
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Anonym10 Visa inlägg
Hej! Jag har sedan ett X antal år tillbaka hjälpt 50-100 personer med att spela med välkomstbonusar. Jag har arbetat fram en metod som jag anser är smidig och som generar hög vinst. Metoden förändras konstant då spelsidor ändrar sina rutiner eller det kommer nya bonusar.

Jag anser inte att det finns så mycket information online som täcker alla fallgropar eller som hjälpte mig mer än initialt. Så mycket av det jag lärt mig kommer från erfarenhet. Det jag saknar är någon att utbyta dessa erfarenhet med. Ett forum eller någon här som också har en längre erfarenhet av samma upplägg. Hör gärna av er i ett meddelande eller skriv här.

Allt gott!
Nä det där med att omsätta och spela med välkomstbonusar är inte det lättaste, förmodligen det mest avancerade och svåraste man kan hålla på med.

Men finns några riktigt duktiga här på forumet, vet att dom till och med underlay:ar ibland när dom håller på med bonustrading.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Nicksson (+88)
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-25, 14:14   #1710
 
Reg.datum: maj 2018
Inlägg: 5
Sharp$: 65
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Nä det där med att omsätta och spela med välkomstbonusar är inte det lättaste, förmodligen det mest avancerade och svåraste man kan hålla på med.

Men finns några riktigt duktiga här på forumet, vet att dom till och med underlay:ar ibland när dom håller på med bonustrading.
Bonustrading är inte direkt någon hjärnforskning och alla kan göra det. Men att spela genom alla hemsidor på 1-2 dagar och att vara noga med att inte bryta mot några villkor kräver lite research, då underlättar det alltid att utbyta idéer och tankar med andra. Men tack för ditt bidrag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chippe123 (+30)
Anonym10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.sharps.se/forums/taenkarhoernan/782-bonustrading/
Postat av For Type Datum
Shawshank Betting - This thread Refback 2012-06-19 17:12

td