Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-08-08, 14:43   #1
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 79
Sharp$: 519
Standard

Mike Sharman tennis trading system


Jag skaffade det här och det var bra tips och så där så jag kastade mig in i det hela. Upptäckte sedan att jag måste installera om datorn. Då blev det problem. Det går nämligen inte att lägga in på mer än en dator efter det så är det stopp. Någon som råkat ut för samma sak och har något tips. Jag har försökt hitta en support som det ska finnas under 1 år gratis men hittar inget. Har mailat företaget som stod för nedladdningen och inget svar. Har bara en mailadress som är info@tennisnågonting som man inte heller får svar på. Har mailat närmare 10 gånger till den men inget svar. Börjar bli lite förb. nu så tips på hur man kan göra för att lägga in på fler än en dator eller flytta och en fungerande supportmail mottages tacksamt.

Det går inte med printscreen eller att kopiera eller skriva ut heller
Tiffan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td