Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-09-30, 13:52   #1
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 3
Sharp$: 37
Standard

Bandy som huvudsport.


Tjena!

Är relativt ny på betting bara kört för skojjs skull.
Men skulle gärna vilja bli så bra som möjligt problemet ligger i att jag inte har så bra koll på så mycket sport förutom Bandy.

Sporten i sig är ju döende och intresset från övriga är ju iskallt.

Frågan till er är det värt att satsa på detta med betting om man bara spelar på Bandy och försöker få lite mer vetskap i någon annan sport? Skulle detta kunna lyckas om jag lade ner (x) antal timmar eller är Bandyn för liten för bettingvärlden?



MVH
kass0n är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-30, 14:01   #2
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 186
Sharp$: 1817


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kolla erikbgif (https://www.sharps.se/forums/speldagb...irar-bandy-23/)

Han har ju bevisligen visat att de går att vinna på att endast spela bandy
vessl123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-30, 14:21   #3
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Jag brukar spela på bandy även jag och kan säga att lyckas på papper kan du göra. Men tjäna större summor nej.
Har du insatser på ca 2000kr och spelar exempelvis hos nordicbet så tar det ungefär 10-15spel och din maxinsats är nere på 500ing max. Några till efter det och du är nere i någon hundralapp. Samma sak gäller alla bolag förutom SVS. Men där har du 3vägs handikapp som du spelar på. Online är det 2vägs.

Hos pinnacle där du ej blir limiterad likadant kan du spela dock har de 8-16cents linor på bandy samt att insatstaken brukar vara låga i tidigt skede (som oftast behövs spela på då linorna är helt OFF).
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td