Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-01-11, 13:22   #1
 
NikoBellics avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 199
Sharp$: 0


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Medina Garrigues, Anabel - Kudryavtseva, Alya 12/1


12 Jan 2010, 09:00 Medina Garrigues, Anabel - Kudryavtseva, Alya WTA Hobart

Jag kommer lägga mina pengar på Kudryavtseva. Hon har gått igenom kvalet stenhårt och har inte tappat set ännu. Om man läser lite intervjuer med Medina Garrigues så verkar hon inte ha så stora förhoppningar nu så här i början på året, hon är 27 nu och börjar bli rutinerad och hennes självförtroende verkar inte vara på topp. Efter första matchen sade hon att det var svårspelat med tanke på vinden och så. Kudryavtseva har spelat fyra matcher nu här och verkar inte ha några större problem med förhållandena. Jag kör på formspelaren här, Medina normalt den bättre av dem två, men nytt år och lite taskiga resultat på slutet för Medina gör att jag väljer att gå på Alya här som har en fin chans att ta sig vidare ännu en runda med den formen hon har.

Spel : Alya Kudryavtseva @ 2.25
Insats : 4u
NikoBellic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-11, 14:42   #2
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Jag ryggar det här utan problem, du har haft bra calls igår även Olivia(6 oddsaren) som inte gjorde bort sig mot peer.

3 U
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-11, 15:12   #3
 
NikoBellics avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 199
Sharp$: 0


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Bra calls ja, men man behöver ju lite vinster ibland också Oudin var ju nära , hade 5-4 i tredje och spelade bra i första men fick inte något riktigt ryck på poängtavlan. Olivia har jag bara läst lite vad ni skrev på chatten, kollade på loggen och hon hängde visst på ganska fint innan det drog iväg lite i andra. Men jag tror nog att många som ryggade den skulle lirat 6.50 igen mot Peer, och det är så jag försöker se det. Att ifall man hade gjort samma spel en gång till även om det blev förlust så har det förmodligen varit ett bra spel.
NikoBellic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-11, 15:13   #4
 
NikoBellics avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 199
Sharp$: 0


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Glöm inte Carsten Ball förresten, rekade igår för det stod att han skulle spela igår men det ändrades under dagen till idag så den lever fortfarande.
NikoBellic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-11, 15:59   #5
 
NikoBellics avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 199
Sharp$: 0


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

12 Jan 2010, 01:00 Radwanska A. - Safina D.

Dinara hade ett magiskt 09, världsetta och massvis med finaler, hon utvecklade ett psyke av stål och disciplin. Hon inspirerades av Nadal och hans attityd, åt bättre, tränade hårdare osv, en helomvändning helt enkelt från vad det brukade vara, hon var den som höll jämnast nivå sett till hela året. Vändingen för henne kom redan 08 i turneringen i Berlin på gruset, då hon slog Henin, S.Williams, Azarenka och till sist Dementieva i finalen. Sen en final i Roland Garros. Fortsatte hösten 08 fint med semifinal i US Open. Började 09 med final i Sydney så hon har dem poängen att försvara också som extra motivation. Final i Australian Open, tre raka finalen i stora tävlingar på grus och sen också Final i Roland Garros, semifinal i Wimbledon. Lite innan US Open så började hon få ryggproblem, det började komma fler dubbelfel och spelet var inte så stabilt som innan, hon klarade två tre setare innan hon åkte mot Kvitova i tredje rundan. Efter US Open spelade hon fyra matcher och förlorade 3, till sist gav hon upp mot Jankovic och har sedan dess kört rehab och tränat stenhårt under försäsongen, sista matchen är den 28 oktober. Hon ser riktigt spelsugen ut på intervjun som ligger ute på turneringens hemsida och oddset på 1.8 mot A.Radwanska måste jag testa, förra gången de möttes då på grus satt oddset på 1.29 på Safina.

Radwanska är en taktiker, hon bidar sin tid och inväntar antingen läge att avgöra själv eller på misstag från motspelaren, men har lätt för att bli passiv mot shotmakers som Safina, S.Williams, Azarenka osv.

Spel : Dinara Safina @ 1.8 Pinnacle
Insats : 3u
NikoBellic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-11, 17:51   #6
M9
 
M9s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4
Sharp$: 7
Standard

Ryggar båda spelen, fick tyvärr bara 1,88 på Kudryavtseva @ Unibet, 1,78 på Safina.
M9 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-12, 04:37   #7
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Safina måste ju ha varit dagens säkraste, inte ens något spännande.
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-12, 07:57   #8
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 13
Sharp$: 0
Standard

Ja Safina satt fint, nu hoppas man på Kudryavtseva
gris_orre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-12, 10:18   #9
 
NikoBellics avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 199
Sharp$: 0


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

AK klappade ihop totalt, hon fortsatte att mata på 100% fast hon inte träffade banan. Tror hon tiltade lite där, får höra vad hon säger på presskonferensen sen. Jag är JÄVLIGT besviken kan jag säga..lyckades knipa första, hade breakboll tillbaka in i andra set när Medina servade vid 5-4, missade och tappade settet sen tredje vet jag inte var hon var någonstans, 1-6 och 11-26 i poäng. Horribelt avslut på matchen som hon kastade bort.
NikoBellic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td