Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-06-03, 13:08   #1
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 3
Sharp$: 78
Standard

2012-06-03 Berdych - Del Potro (Tennis)



Datum: 2012-06-03
Tid: 17:00
Sport: Tennis
Land: Frankrike
Liga: Tennis
Match: Berdych - Del Potro
Period: ft

Spel: Berdych
Insats: 8.5
Odds: 2.16
Bolag: Pinnacle

Motivering:
Måste ta revansch för min usla rek från igår (Portugal).

Ska ta det ganska kort. Oddset finns på Pinnacle, allt från 1.90 på Berdych tycker jag dock är spelvärt.

Del Potro har inte visat särskilt bra form här i RG, visst han slog Cilic i tre raka senast men jag tror mer att det var på grund att kroaten inte var i form och verkligen avskyr grus, samtidigt som han varit skadad och sjuk innan för bara några veckor sedan.

Berdych har visat riktigt bra form fram till förra matchen som han dock vände och vann mot Kevin Anderson. Däremot vann han matchen och visade prov på karaktär, något som kommer ha stärkt han till denna match. Just dessa två matcher tror jag har underskattat Berdych något när oddsen satts, samtidigt som Del Potro överskattats.

Detta kommer bli en fight mellan två hårdslående spelare och jag tror att den som får övertaget snabbast i bollduellerna blir den som till slut vinner detta. Därför tror jag på tjecken för han har sett riktigt bra ut på senare veckor med en magisk bollträff. Både på forehanden och backhanden. Dessutom har han servat utomordentligt. Rör sig också otroligt bra på gruset samtidigt som han vågar spela volley emellanåt.

Jag ser tjecken som mer bekväm här på Roland Garros. Jag ser en Del Potro som kanske har några procent kvar innan toppform medan tjecken förmodligen är i bästa möjliga slag. Kan säkert bli jämnt men spelar tjecken som han kan så tror jag han tar det och jag tror att ju längre matchen går ju mer kommer det gynna Berdych.

Dessa möttes för några veckor sedan i Madrid och då vann Berdych i två raka, 7-6-7-6.

Kolla gärna in min spelblogg, för mer tips. www.kingbetting.wordpress.com

Senast redigerad av KingBetting den 2012-06-03 klockan 13:10.
KingBetting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-04, 08:28   #2
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 3
Sharp$: 78
Standard

Skulle säga mörkret kom lägligt för Berdych igår. Hoppas han kan vända det idag, det är inte omöjligt.
KingBetting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td