Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-02-19, 13:36   #1
NFL
 
NFLs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Umeå
Inlägg: 80
Sharp$: 180


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

WTA Dubai: Vinnare Victoria Azarenka


Spelstopp 19/2 kl 16,00
Vinnare: Victria Azarenka odds 2,75
B365


Spelar semi kl 16,00 mot Agineska Radwanska en bra spelare utan direkta svagheter förutom 2a serven men vilken tjej har inte det,t.o.m systrarna har ju dåliga nu för tiden,AR har spelat ok,men hade tur som mötte en Kulikova som haft mycke tuffa matcher annars hade hon nog varit ute redan,Azarenka hade ett grymt AO där hon nästan lyckades slå ut Serena men tappade 4-1 i andra set till förlust i avgörande,hon har bara behövt spela en match iden här turren och då mosade hon VeraZv som har kanon form.Det har varit mycke varmt i Dubai och en stor fördel för AZ att hon inte behövt spela så mycke hittills,skulle hon vinna denna match möter hon Venus Williams i finalen,där jag tycker AZ ska var klar favorit,Har sett VW matcher i Dubai hon har då spelat periodvis bra men alltid haft ordentliga svackor.Azarenka ser jag som nästa storstjärna inom damtennisen, tror hon har stor chans att vinna det 2 matcher som förhoppningsvis är kvar för henne.

Jag spelar hög insats på denna.
8/10

NFL är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td