Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-02-18, 13:31   #1
 
Bournes avatar
 
Reg.datum: feb 2013
Inlägg: 72
Sharp$: 202

Speldagboken (Avslutad)
Stats: 139 - 109 - 10
ROI: 101.48%
Vinstprocent: 56.05%

Standard

Becker -Lopez


Match imorgon i Memphis mellan Becker och Lopez. Förstår mig inte alls på oddssättningen här. Lopez borde vara relativt stor favorit i denna matchup men är istället dog.

Lopez startade som ordentlig favorit men oddset har sedan rusat uppåt. Någon som sitter på någon info som kan ge en rimlig förklaring? Vad jag har kunnat läsa mig till så har Lopez varit i Memphis i några dagar och förberett sig för turneringen.
Bourne är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-18, 14:20   #2
 
zimzelens avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 458
Sharp$: 2321


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Har inte läst något speciellt om matchen men Lopez kommer från en skada och becker har varit i en ganska OK form. Semifinalist här förra året dessutom. 50/50 känns rimligt med mer edge på Becker skulle jag vilja lägga det på
__________________
In an interstellar burst
I am back to save the universe
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-18, 15:12   #3
 
Grovbenstommes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Så nära men ändå så långt borta
Inlägg: 562
Sharp$: 1665
Standard

Är ju inte grus detta
Vristskador är väll ganska jobbiga också.
__________________
"Selektivt minne innebär att man bara minns det man vill minnas. Detta kan vara medvetet eller undermedvetet. Som exempel kan nämnas att många personer bara minns när de har otur och inte när de har tur eller tvärtom."
Grovbenstomme är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-18, 16:02   #4
 
Bournes avatar
 
Reg.datum: feb 2013
Inlägg: 72
Sharp$: 202

Speldagboken (Avslutad)
Stats: 139 - 109 - 10
ROI: 101.48%
Vinstprocent: 56.05%

Standard

Grovbenstomme: Lopez trivs alldeles utmärkt på hardcourt så vet inte om jag missförstår dig på något sätt.

zimzelen: Håller med om att Becker sett förhållandevis bra ut på senaste. Tycker trotts förutsättningarna att Lopez bör ha minst 50% här vilket gör att 2.09 oddset lockar mig till spel.


Tack för svaren.
Bourne är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-18, 21:33   #5
 
Grovbenstommes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Så nära men ändå så långt borta
Inlägg: 562
Sharp$: 1665
Standard

Tänkte väll mer att Lopez skulle vara klar favorit på grus.
__________________
"Selektivt minne innebär att man bara minns det man vill minnas. Detta kan vara medvetet eller undermedvetet. Som exempel kan nämnas att många personer bara minns när de har otur och inte när de har tur eller tvärtom."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bourne (+2)
Grovbenstomme är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td