Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-03-09, 21:31   #1
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Förstå tennis på djupet


Från att tidigare vara helt ointresserad av tennis så har jag de senaste åren blivit mer och mer intresserad och jag har även skaffat racket och har lirat en del mot min bror och kompisar.

Jag har dock problem med att förstå sporten på djupet, vilket inte är så konstigt då jag inte har spenderat överdrivet mycket tid åt att kolla på matcher utan jag tittar mest på stora matcher och när jag har ryggat någon. Jag har lagt kanske två egna tennisspel i hela mitt liv då jag undviker att spela på sådant jag egentligen inte behärskar, det enda jag skulle våga röra är i princip när jag tycker mig se något positivt och oddsrörelsen är med mitt spel och ett bolag ligger kvar med något när övriga har sänkt.

Jag kan läsa t ex gullegris rekar med utförliga spelaranalyser men jag är inte ens i närheten av att kunna göra sådana själv. Vad jag önskar mig är alltså en mer djupare förståelse för det taktiska spelet och även fast jag förstår att det är svårt att läsa en bok och sedan bli expert på en sport så tror jag att någon form av artikelserie eller videoserie på Youtube skulle ha hjälpt mig enormt mycket. Jag förstår att jag måste titta mycket på tennis också, men att ha någon form av teoretisk kunskap bakom mig skulle även hjälpa mina tennisstudier då jag på ett annat sätt vet vad jag skall titta efter hos spelarna.

När det gäller fotboll så ser jag inte riktigt de sakerna som expertkommentatorerna brukar illustrera i halvtid, men jag fick bättre insikt på många områden efter att ha läst Ola Anderssons bok "Så funkar fotboll" trots att jag ju spelat fotboll hela min uppväxt.

Tips mottages tacksamt.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td