Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-10-01, 07:50   #1
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 3
Sharp$: 12
Standard

Nybörjarfrågor om betting på tennis


Hej!

Jag har lyckats tjäna lite stålar genom spelbolagens välkomstbonusar och har då bettat enbart på baseball, tennis i något enstaka fall.

Nu har jag märkt att antalet baseballmatcher minskat väldigt mycket och känner mig mycket begränsad i min betting (inte alltid att det finns ett spel om dagen..).

Då jag lägger minst ett bet om dagen har jag börjat fundera på att byta sport. Jag är relativt ny till betting och odds och skulle uppskatta svar på några nybörjarfrågor om betting på tennis (Gjorde ett försök på flashback men inlägget raderades utan kommentar, tackar man tackar).

1. Visst är det som i baseball att det alltid kommer att finnas en vinnare och en förlorare i tennis? Dvs det kan endast bli 2 utfall i matchresultat, ej oavgjort.

2. Jag har blivit varnad för betting på tennis då matcher ställs in. Är det vanligt att tennismatcher blir inställda och hur hanterar spelbolagen detta om man lagt ett bet på matchen?

Jag skulle uppskatta svar enormt!

Tack så mycket på förhand!

Mvh,
Bonustrading
bonustrading är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-01, 08:28   #2
 
Cazziuss avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Ort: Stockholm
Inlägg: 218
Sharp$: 1071
Standard

Räcker inte en tråd?

Som någon svarade i den andra tråden ska du inte spela för en krona om du inte ens kan reglerna. Hur ska du kunna värdera något om du inte ens vet hur en match kan sluta?

Tennis kan sluta av flera olika anledningar. Det uppenbara att någon vinner matchen, regnavbrott, skada m.m Alla bolag har olika regler kring detta så det finns inget generellt svar.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Tennis

Senast redigerad av Cazzius den 2014-10-01 klockan 08:31.
Cazzius är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td