Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-01-13, 18:29   #1
 
NikoBellics avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 199
Sharp$: 0


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

14/1 03.45 WTA Sydney + Hobart


Azarenka, Victoria

Spelstil: En powerhitter, hon går för sina slag fullt ut. Gillar att attackera andra servarna från motståndarna då dem oftast är ganska veka speciellt på damsidan.
Hon gillar att slå hårda flacka slag längs med linjerna och går för vinnare nästan hela tiden. Hennes spelstil medför ganska så många misstag ibland och hon har ibland svårt med humöret. Jag tror inte att vinden som huserar i Sydney (Just nu 35kph) just nu är till hennes fördel alls, det syns kanske på resultaten nedan, hon har svårt att hålla ihop det just nu. En annan faktor som jag letade fram var hennes 11-26 mot topp10 spelare sedan 2006, ett till bevis att hon är lite upp och ner, hennes högsta nivå är väldigt väldigt hög det ska sägas men ofta så faller det igenom mot de lite stabilare säkrare spelarna.

Sydney Australia
TE 10 Jan 2010 to 15 Jan 2010 Entry: DA Hard (O)
32 W Sabine LISICKI (GER) 3-6 6-2 7-5
16 W Kimiko DATE-KRUMM (JPN) 6-1 5-7 7-5
QF W Dominika CIBULKOVA (SVK) 2-6 6-2 7-5



Dementieva, Elena

Spelstil: En bollsnål (missar lite) jävel. Hon är bäst tränad på hela damtouren och har sagt att hon gillar bättre träningen i gymmet och i löpspåret än själva tennisträningen. Hon spelar med lite mer marginaler än Azarenka och det bör gynna henne i dem förhållandena. Hennes svaghet är ju speciellt serven, uppkastet kan ibland komma lite varstans och då blir det svårt, det ska ju helst komma på exakt samma ställe alltid, men gör det sällan för Dementieva. Elena kommer bli bruten var så säkra, men Azarenkas 33% vunna bakom andra serven genom turneringen är sämre än Dementievas 40%. Jag tror helt enkelt att Elena kommer genom sitt lite säkrare spel plocka fler poäng, Azarenka kommer stå för både de fina vinnarna men också de flesta misstagen.

Sydney Australia
TE 10 Jan 2010 to 15 Jan 2010 Entry: DA Hard (O)
32 W Francesca SCHIAVONE (ITA) 6-2 7-5
16 W Daniela HANTUCHOVA (SVK) 6-2 4-6 6-2
QF W Dinara SAFINA (RUS) 6-2 6-3

Spel: Elena Dementieva @ 1.60
Insats: 2u

Stats på sharps: -12.6u
--------------------------------------------------------------------------
03.15 Medina Garrigues, Anabel - Dulko, Gisela WTA Hobart

Jag rekade emot Medina mot Kudryavtseva. Ett misstag verkar det som, även om det blev ganska jämnt och värdet låg på Kudryavtseva i den matchen, så såg Medina stabil ut i sin tennis. Nu är det omvänt värde enligt mig mot Gisela Dulko. Medina och Dulko spelar snarlik tennis, det kommer förmodligen bli ganska så långa dueller dessa emellan för det spelar oftast med ganska god marginal. Trivs bättre på gruset båda två men har inga problem med Hard Courten, dem gör sig bäst mot spelare rankade 30 och neråt. Dem saknar lite power mot de allra bästa. Det avgörande för mig här är att Dulko har klagat väldigt mycket på vinden och tvingades till tiebreak mot Tamira Paszek som gjorde (endast) 19 dubbelfel i den matchen ! Dulko fick alltså 4.75 games gratis , nästan ett helt set. Garrigues imponerade med 70% vunna bollar bakom sin första serve och 57% bakom sin andra serve.

Medinas matcher i turneringen:

Hobart Australia
TE 10 Jan 2010 to 16 Jan 2010 Entry: DA Hard (O)
32 W Iveta BENESOVA (CZE) 7-5 6-3
16 W Alla KUDRYAVTSEVA (RUS) 3-6 6-3 6-1

Dulkos matcher i turneringen:

Hobart Australia
TE 10 Jan 2010 to 16 Jan 2010 Entry: DA Hard (O)
32 W Melinda CZINK (HUN) 6-4 6-2
16 W Tamira PASZEK (AUT) 6-1 0-6 7-6(5)

Spel : Medina Garrigues @ 2.05
Insats : 2u

--------------------------------------------------------------------------

02.00 Flipkens, Kirsten - Errani, Sara WTA Hobart

Kirsten Flipkens har gått igenom kvalet här i Hobart, hon har alltså spelat fem matcher hittills och Sara Errani har spelat två. Flipkens är absolut inte van vid att spela så många matcher, dock tror jag inte det har så stor betydelse idag då matcherna inte varit speciellt långa. Endast en tre settare. Errani slog ut min Rek med 7-5 i avgörande och plockade bort Kataryna Bondarenko med 2-0 i set igår. Jag gillade vad jag såg av Errani mot Oudin, hon gav inte bort någonting. Men det jag gillade mest var intervjun efteråt, där hon fick frågan vad hon tänkte i första då hon låg under med 5-0, bara att kämpa sa hon, bara kämpa och komma på ett sätt att spela mot Oudin. Hon är kvick som en vessla och så ganska så bollsäker ut mot Oudin och kom fram på egna vinnare också när det gavs möjlighet. Flipkens spelar gärna stoppbollar och försöka vara smartare än sin motståndare, min tanke i denna matchen är att hon kommer bli lite blottad i sitt spel, Errani kommer inte missa, och hon kommer allt som oftast att plocka upp dem där stoppbollarna. Flipkens kommer iaf att sättas på prov idag, slår hon Errani så hatten av. Men jag gillar chansen för Errani idag då hon har bevisat att hon kan hantera de flesta spelstilarna.

Spel : Sara Errani @ 1.7
Insats : 3u
--------------------------------------------------------------------------
Stats på sharps: -12.6u
NikoBellic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-13, 18:35   #2
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Tackar. Ryggar Errani.
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-13, 18:48   #3
 
NikoBellics avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 199
Sharp$: 0


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

BOL Boone! Tog själv rygg på Phoenix och sen över 140.5 i Georgia, mest för att jag fick 140.5 för ungefär samma pris
NikoBellic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-14, 03:41   #4
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Satt fint! Tackar igen.
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-14, 06:16   #5
 
Geezers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlskoga
Inlägg: 734
Sharp$: 462

Geezer NHL
Stats: 78 - 50 - 1
ROI: 121.30%
Vinstprocent: 61.00%

Standard

Tackar för Medina Garrigues-reken!
Geezer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-14, 09:36   #6
 
Grezeas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 356
Sharp$: 110
Standard

Tack för rekarna
Grezea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-14, 09:51   #7
 
NikoBellics avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 199
Sharp$: 0


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Azarenka Victoria 3 1
Dementieva Elena 6 6

Flipkens Kirsten 3 4
Errani Sara 6 6

Medina Garrigues Anabel 6 5 6
Dulko Gisela 1 7 1

Det tar sig sa mordbrännaren.
NikoBellic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-14, 09:53   #8
 
Lethals avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 20
Sharp$: 523


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Säger stort tack!! Ryggade alla 3
Lethal är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-14, 10:34   #9
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 32
Sharp$: 89
Standard

Lysande! Hatten av!
Wesslan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-14, 12:06   #10
 
olof86s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 479
Sharp$: 27
Standard

Du verkar jävligt kunnig, NikoBellic! Jag tänkte börja rygga dig men är jag hemskt oförskämd om jag först frågar om din statistik brukar vara bra i längden?
olof86 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-14, 14:29   #11
 
NikoBellics avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 199
Sharp$: 0


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det blir inga rek av mig idag grabbar. Finns inga riktiga felodds/värdeodds att analysera vidare. AO är runt knuten nu så det kommer plenty more i framtiden.

Ang. statistik så har jag inte fört några spreadsheets, om du frågar om jag lever på detta så är svaret nej. Men jag lägger ner jävligt mycket tid på mina rek och hoppas det ska betala av sig.

Ligger på -7.2 på mina Rek så här långt på sharps.
NikoBellic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-15, 00:56   #12
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 82
Sharp$: 0
Standard

+ poäng till Niko =)
Furre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td