Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-01-14, 00:22   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

14/1 05:05 Baghdatis-Hewitt


Såg ingenting av gårdagens matcher men fann lite intressant info ang. dessa bådas matcher, och av den att döma så imponerade Baghdatis mest av dessa herrar. Kan hända att jag spelar lite med hjärtat här då jag fullkomligt avgudar den sköne cyprioten.

"Postat av: Arazi

Kombinerade en vit natt med att slökolla ett par matcher.
Baggen är riktigt skön att se spela. Troicki gnällde som en tolvåring ungefär 3 ggr per game på att det blåste för mycket och kändes aldrig nära trots tiebreak i första.
Såg visserligen inte andra set, men Hewitt fick verkligen maxutdelning i första set, kändes jämnare än siffrorna visade.
Man är bortskämd med monstertempot från Doha och jag har lite svårt att se att spelare som t ex Hewitt o cyprioten skulle kunna störa de bästa i 5 set, kändes tidvis nästan som en annan sport (även om det till deras försvar verkade blåsa halv storm igår). " - källa: vamosrafa.blogg.se

Det verkar som sagt blåsa en del igår, förmodligen inte helt olikt idag, vem det gynnar låter jag vara osagt men jag testar 1 ut på Baggen @ 2.41

BOL

Senast redigerad av tompa87 den 2010-01-14 klockan 00:35.
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td