Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-06-25, 20:45   #1
 
comprendes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 013
Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

comprendes oncourt predicts


eftersom jag inte kör nån dagbok till detta projekt tänkte jag göra en liten back check så här efter 58 spel(1push). jag vet att det är för lite spel för att kunna dra några egentliga slutsatser om projektet men en liten fingervisning är det iallafall.

när jag gick igenom mina spel så delade jag upp dem i olika procent kategorier och får följande stats:

oncourts predict:-----win----------fail----------utfall(%)----------+/-
0-30%----------------0------------2------------0/2 (0%)---------35
30-40%---------------1------------3------------1/4 (25%)--------37,5
40-50%---------------6------------4------------6/10 (60%)-----+542,4
50-60%--------------10------------9-----------10/19 (52,6%)---+139
60-100%-------------13------------9-----------13/22 (59,1%)---+306,9


gjorde även en koll på vad de predicts just runt 50% +/-5% gav för utfall
45-55%---------------9------------10-----------9/19 (47,4%)---+404,8
med reservation att jag missat nåt i min snabbt ihopsatta sammanställning.

ser ju så här långt ganska vettigt ut om man ser till vad predicten angett. möjligen ska man avstå från att spela de riktigt låga predicten på ml och kanske vänta in hcp linan. så det kan komma sådana spel istället i spreaden framöver som kompliment till de raka ml-spelen.
spelen i 60-100 borde rimligen hitraten stiga, även om det är ett fint netto plus i den kategorin.

är väl bara att fortsätta och se vad det kan ge på sikt. ni som vill följa dessa spel så finns de på detta spreadsheet: comprendes oncourt

BOL
__________________



To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
comprende är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td