Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2022-08-01, 10:41   #1
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 456
Sharp$: 17399
Standard

Padel 2022


Padel är väl såpass nära besläktat till Tennis så vi kör det i samma underforum!?

Vår svenskhopp, Daniel Windahl, lirar om 20 minuter med partnern "Guti" i första rundan av Premier Padel Madrid.

Den ska streamas på Viaplay om allt stämmer. En jämn match är att vänta då alla fyra på plan är rankade runt 60-75 på WPT-rankingen.

Några andra här inne som tittar eller lirar själva?
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-08-01, 11:17   #2
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 729
Sharp$: 9271
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Padel är väl såpass nära besläktat till Tennis så vi kör det i samma underforum!?

Vår svenskhopp, Daniel Windahl, lirar om 20 minuter med partnern "Guti" i första rundan av Premier Padel Madrid.

Den ska streamas på Viaplay om allt stämmer. En jämn match är att vänta då alla fyra på plan är rankade runt 60-75 på WPT-rankingen.

Några andra här inne som tittar eller lirar själva?
Spelade för femte gången totalt i lördags då syrran min drog med mig på en Mexicano (variant av Americano). Sjukt kul ju och definitivt något jag borde satsat på att få igång regelbundet då det är en "lagom" form av motion för mig.

Har lirat övriga gånger med hennes man och hans poliskompisar när jag varit nere på ön men aldrig fått igång något här i storstan (Estocolmo) .

Kanske finns fler amatörer här inne som skulle vilja lira någon gång?

Vore kul!

Att kolla på padel är faktiskt rätt roligt det med och jag sg några av matcherna från SM-veckan som gick i somras!

Hinner tyvärr inte se matchen den här gången!

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+5)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-08-05, 19:59   #3
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 456
Sharp$: 17399
Standard

Vi bjuds på en underbar semifinal just nu på Viaplay mellan världsettorna Galan/Lebron och Sanyo/Tapia. Sistnämnda vann första set med 6-3 så skarpt läge för favoriterna.

Trav, Padel och Premier League-premiär. Stressig fredagsskväll.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-08-06, 17:06   #4
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 456
Sharp$: 17399
Standard

FINAL om en timma mellan de fyra stora giganterna i år.

Di Nenno var grym i semin i går och är nara Paquito på humör kan de verkligen bjuda till dans, 2.80 hos SvS!

"Paquito is on fire" hoppas jag hörs om några timmar!
https://www.youtube.com/watch?v=NtZJK3FY7hE (kolla från 1.00)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-08-07, 10:16   #5
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 729
Sharp$: 9271
Standard

Häftig match!

Kollade bara sammandraget nu på morgonen men jag tycker det är en rätt läcker Tv-sport!
Surt att flugan verkar blåst över redan bland medelsvenssons.

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-08-09, 19:52   #6
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 456
Sharp$: 17399
Standard

Danne Windahl ska alldeles strax spela sin första match i Premier Padel Mendoza, matchen streamas på youtube. Direkt efter matchen som liras nu.

https://www.youtube.com/watch?v=VGkbtD_kwkQ
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
linfre (+5)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-08-09, 22:17   #7
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 456
Sharp$: 17399
Standard

JADA!

Jämnt första som slutade med förlust, men sen kom Danne och Guti igång på allvar och vann två raka sett och är vidare! Nästa omgång blir det dock betydligt tuffare motstånd i Stupaczuk och Lima där är svenskan och argentinaren rejäla outsiders.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-08-10, 19:16   #8
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 456
Sharp$: 17399
Standard

De hade det väldigt kämpigt mot fjärde seedade-paret Stupa och Lima och förlorade i två raka set (6-1,6-1). Nu inväntar jag semifinalerna innan jag bänkar mig framför tv.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-09-16, 17:07   #9
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 456
Sharp$: 17399
Standard

World Padel Tour är på besök i Stockholm på Avicii Arena denna veckan, kvartsfinalerna är i full gång och alldeles strax är det dags för världsettorna att kliva in i buren.
Galan/Lebron möter Yanguas/Nieto, jag håller givetvis en tumme för underdogsen Yanguas/Nieto, men det skulle mycket till för att det ska gå.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-09-28, 15:58   #10
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 456
Sharp$: 17399
Standard

Stor svensk framgång idag när Windahl tillsammans med sin nya partner, Jose Solano, vann första omgången i huvudrundan idag och gick vidare till morgondagens åttondelsfinal. Väl där väntar dock tuffast möjliga motstånd mot världsettorna, Galan och Lebron!

Vamos!
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-07, 13:07   #11
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 456
Sharp$: 17399
Standard

https://www.youtube.com/watch?v=naCImQKRS9g

Riktigt underhållande padel på svensk mark, mixade par med en svensk och en wpt/apt lirare idag!
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td