Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-02-09, 20:43   #1
 
Sputnik2012s avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 711
Sharp$: 2706


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tennis Hedge Mindset & Tennis Mentor


Tänkte att jag nämner det här, för det är alltid någon i det dolda som tänker och resonerar på samma sätt.

Undvika papper spela och ligga på noll eller minus efter 1000 lagda.
Dumt och slöseri med tid och energi.
Varför ta den långa krångliga vägen utan framgångar.

Jag har ringa kunskap om Tennis men är intresserad av marknaden för att den omsätter stora belopp och har stora prisrörelser, vilket är bra för trading.
Vet vilken trading personlighet jag har och utgår ifrån den oavsett marknad och det gör mig till en stark spelare även om jag inte hunnit nischa mig inom en specifik strategi och bedömningsprocess.

Övervägde mellan två alternativ för att avancera.
Den ena är att använda en betaltjänst och på sådant sätt ha en HEDGE försäkring vid förlustsviter vid inledningsfasen, för att sedan övergå till en diversifiera strategi vid sidan av eget spelande.
Men då får man lära av misstag och göra om och göra rätt många gånger innan allt sitter som det ska, därför titta jag vidare på andra alternativ.

Det andra alternativet jag hitta är Paul & TradeShark som fått mycket fina omdömen av en sida som testat och bedömt olika tjänster, vilken jag litar på och visat sig riktig.
Paul lever som Tennis Trader sedan 2010 och börja det hela som en blogg.
Nu får man för en engångskostnad (40 Euro) ta del av hans community där han är personlig mentor och boll plank inför alla funderingar man har som nybörjare eller avancerad, samt att man kan prenumerera på tips och förslag till trading möjligheter, dagligen.
Antingen som vecka eller månads prenumeration, tror kostnaden är 10 & 20 Euro.

Det senare upplägget känns mer givande som en stötte-pelare vid inledningsfasen.
Jag antar att man kommer undvika många missuppfattningar och många onödiga misstag vid inledningsfasen som Tennis Trader.

Känns som ett toppen upplägg.

MVH Patrik
Sputnik2012 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td