Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-10-09, 00:14   #1
 
Vamoss avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 32
Sharp$: 565

Mina spel & rekar
Stats: 13 - 9 - 0
ROI: 128.08%
Vinstprocent: 59.09%

Standard

2010-10-09 N. Li - V. Zvonareva (Tennis)


Datum: 2010-10-09
Tid: 09:05
Sport: Tennis
Land: Kina
Liga: Tennis
Match: N. Li - V. Zvonareva

Spel: N. Li
Insats: 5.00
Odds: 2.500
Bolag: Expekt

Motivering:
Ok, då blir jag den första som rekar på detta nya sätt. Ska först och främst säga att jag inte är så värst tenniskunnig, så jag kan kalla mig expert eller något. Jag kollar på tennis lite då och då och har väl rätt så bra koll på diverse spelare och spelsätt. Detta spelet kändes dock för bra för att inte testas.

Tennis, semifinal WTA Beijing

Dessa två har möts sex gånger och det står 3-3 i matcher. Senaste vann Li Na, och bröt en tre matchers vinststreak för Zvonareva. Båda två har detta underlaget som favoritunderlag (hardcourt). Största anledningen till att jag väljer detta spelet är att:

1. Li Na spelar på hemmaplan, i kinesernas blod så finns det patriotiska partiklar. Hon kommer spela disciplinerat med ett bra stöd från läktaren. Hon kommer alltså göra allt för att vinna inför hemmapubliken.

2. Zvonareva viker ner sig lite för lätt ibland. Jag tror Li Nas "never give up" mentalitet kan knäcka Zvonareva imorgon, speciellt när hon också får publiken emot sig.

3. Li Na har hittills spelat strålande i denna turneringen och hon verkar vara i bästa möjliga form (inte tappat ett set). Då är hon svårslagen för vem som helst, speciellt på hard. Oddset är därmed lite för högt enligt mig.

Senast redigerad av Vamos den 2010-10-09 klockan 00:35.
Vamos är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-09, 00:20   #2
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Såja. Bra rek och bra exempel på hur man ska göra med nya reksystemet!
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td