Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-10-31, 21:32   #1
 
arferts avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 305
Sharp$: 844

arfert - speedway
Stats: 145 - 115 - 4
ROI: 113.50%
Vinstprocent: 55.77%

Standard

2010-11-02 Ivan Ljubicic - Florian Mayer (Tennis)


Datum: 2010-11-02
Tid: 12:00
Sport: Tennis
Land: Internationellt
Liga: Tennis
Match: Ivan Ljubicic - Florian Mayer

Spel: Florian Mayer
Insats: 3.00
Odds: 2.440
Bolag: Pinnacle

Motivering:
Kan inte hålla fingrarna borta från det här spelet och tror oddset kan droppa.

Mayer övertygade stort i Stockholm och gick till final mot Federer, men föll sedan mot sin landsman Phau i den första omgången i Wien. Tysken har dock visat en stigande form och att han vill, och har kapaciteten, att kliva uppåt på rankingen.

Nu möter han Ljubicic som klivit över 30-strecket. Kroaten har ett gediget baslinjespel och jag upplever att han blir dominant i statiskt spel, när motståndarna spelar på stora istället för små marginaler. Det gör i sin tur att han kan föra spelet, utan att överdriva fotarbetet.

Spelar bara Mayer som i Stockholm, varierat, med tempoväxlingar samt tvingar motståndaren på nät med drop-shots, så ska han kunna besegra Ljubicic.

En annan tolkning av det hela är att Ljubicic kan vara sliten efter att ha gått till final i Frankrike. Ljubicic har en bra serve och utnyttjade den mot Nieminen (det var också en stor anledning till att han vann), men hade inte lika hög träffprocent mot Montanes eller Monfils.

Investerar 3 units.
arfert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-01, 00:43   #2
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 396
Sharp$: 221
Standard

förlåt att jag klamrar in här men

Ljubicic har 2 - 0 h2h mot mayer. båda på ihc. Dessutom är ljubicic mycket mer än serve volley spelare än de spelartyper som han slog i SO. Jag är mycket tveksam om Mayer verkligen kan hota då ljubicic är en spelare som inte har problem med variation, dock har jag 10 raka (!) torsk just nu så du är mer eller mindre garanterad vinst :P
BiggieB är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-01, 08:44   #3
 
arferts avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 305
Sharp$: 844

arfert - speedway
Stats: 145 - 115 - 4
ROI: 113.50%
Vinstprocent: 55.77%

Standard

Hoppas inte trenden vänder här då

Jag lägger ingen större vikt vid h2h, eftersom mötena är från tre-fyra år sedan. Tycker mycket kan hända på den tiden.

Såg Ljubicic-Nieminen och Ljubbe ska vara glad att han gick segrandes ur den striden. Det som räddade honom då var serven i viktiga lägen, men den var som bortblåst därefter i turneringen. Så fort Nieminen valde att sätta Ljubicic i rörelse så var han den bättre spelaren och Mayer har alla förutsättningarna att spela likadant.
arfert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-01, 18:05   #4
 
arferts avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 305
Sharp$: 844

arfert - speedway
Stats: 145 - 115 - 4
ROI: 113.50%
Vinstprocent: 55.77%

Standard

Match inställd, Ljubicic ut. Nytt motstånd för Mayer.
arfert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td