Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-11-19, 14:10   #1
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 130
Sharp$: 848

Tolstoj lirar!
Stats: 5 - 7 - 1
ROI: 85.02%
Vinstprocent: 41.67%

Standard

2010-11-19 Martin Klizan - Mikhail Ledovskikh (A-League)


Datum: 2010-11-19
Tid: 17:30
Sport: Tennis
Land: Slovakien
Liga: Tennis/Challenger
Match: Martin Klizan - Mikhail Ledovskikh

Spel: Mikhail Ledovskikh
Insats: 3.5/5
Odds: 2.20
Bolag: Nordicbet

Motivering:
Hinner bara reka lite snabbt:

En match i Slovakien på underlaget hard. Ryssen "Ledov" har slagit ut två riktigt bra spelare i huvudturneringen, spelare som är etablerade på ATP touren, Chiudinelli och Marchenko. Dessutom så har han spelat två matcher innan själva huvudturneringen, han fick kvala in alltså. Otroligt imponerande och han är nog hur komfortabel som helst med detta underlaget och denna miljön.

Klizan som fick ett Wild Card in hit, pga att han är hemmaspelare, han har slagit ut två ganska så mediokra spelare för att nå hit. Båda i tre set. Klizan som har en betydligt bättre ranking är dock enligt mig, väldigt "overrated" här.

Har sett båda spela en gång under veckan och om jag skulle gå efter det och sätta odds så skulle Ledov nästan varit favorit. Tycker han har sett mycket bättre ut.

Klizan är enligt mig också väldigt ojämn och har han en mindre bra dag idag så kommer han inte ha en chans.

Otroligt spelvärt i vilket fall som helst.

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Frikeer (+1), Boone (+1)
Tolstoj är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-19, 15:11   #2
 
Frikeers avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 158
Sharp$: 64
Standard

Jag satte in en liten slant på detta! BOL
__________________
BOL
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Frikeer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td