Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-01-22, 19:45   #1
 
Tobys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Sundsvall
Inlägg: 26
Sharp$: 59
Standard

23/1 2010 Australian Open omgång 3 spelstart 01.00


Gått rätt bra när jag spelat nu på slutet i AO förutom en förlust i den enda matchen jag nämnt i AO tråden här,Stan wawrinka,men i övrigt hade jag 6 av 7 natten som var så nu provar jag att lägga ut dom tre som jag spelar på inatt


1. Mikhail Youzhny v Lukasz Kubot över. 3,5 Set @1.72 på Bet365 2 units

två spelare som har sett bra ut i början av turneringen,Youzhny den bättre spelaren men han han en tendens att ofta få en svacka i matcherna jag har sett och Kubot är en helt okej spelare med bra serve och ett rätt bra grundspel.Han pressade Troicki för inte så länge sedan och jag tror att han kan knipa ett set iaf i den här matchen. enda varningen är att han har ett ganska svagt psyke under press vilket märktes när han hade chansen att avgöra mot Troicki men som sagt,ett set bör han klara av i mina ögon.


2. Lleyton Hewitt v Marcos Baghdatis. över 3,5 Set @1.50 på Bet365 3 units


två jämna spelare,båda i bra form,en riktig 50-50 match....tror 2 saker om denna match,dels att den kommer att bli riktigt underhållande samt att ingen av spelare kommer att vinna den blankt.dom har möts 3 gånger tidigare och ingen av dom gångerna har någon av dom lyckats blanka den andra.


3. Novak Djokovic v Denis Istomin. Istomin +9.5 game @1.66 på Bet365 3 units

Djokovic är en spelare som kan se väldigt loj och omotiverad ut,ibland tror man inte att han bryr sig om hur det går i matchen. han kan klassa ut en spelare med 6-0 i ett set för att i det andra förlora med typ 6-2...väldigt ojämn,jag har inga tvivel på att han kommer att vinna matchen,men jag tror inte att han kommer att krossa istomin. Istomin har visat bra form hitinills i turneringen,spöat både berrer och chardy med 3-0 i set vilket är klart godkänt....jag tror inte att han kommer att förlora matchen med med än 6-7 game.

lycka till den som ryggar!
Toby är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td