Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-01-22, 23:27   #1
NFL
 
NFLs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Umeå
Inlägg: 80
Sharp$: 180


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kanon spel i Aussie open: 24/1 kl 01:00


A.Bondarenko-J.Zheng 1@ 1,66
Bet365
Spelstopp lördag natt.01:00


Alona Bondarenko har imponerat hitintills i turneringen och inte tappat ett enda set,hon lekte med Jankovic senast,säger iofs inte mycket då Janko är usel för tillfället men 8 raka segrar och endast 2 tappade set säger en del,13segrar på senaste 16 matcherna är inte illa heller,i senaste matchen fungerade hennes forehand bättre än någonsin hon är mer känd för sin grymma backhand men mot Janko slog hon fler vinnare från forehand än tidigare, detta är tecken på grymt självförtroende och otrolig form.Hon fick 2 dagars vila mellan näst senaste matchen och Janko matchen vilket känns perfekt då det oxå blev en lätt match borde hon vara fräsch till denna fight.

Till motståndaren:Jie Zheng är ingen dålig spelare som lever mycket på sin fysik hon har spelat 3st 3setare och förlorat 1a set i alla matcher och sedan nött ner sina motståndare som inte klarat ett 3e set på samma sätt som Zheng gör(får flashback till Kinas maratonlöpare när hon spelar).Det jag mest trycker på i denna match är att JZ serve är den absolut sämsta på touren,den är helt horribel,att man ens får ställa upp med en sådan andra serve borde vara förbjudet.Hon har 0 ess på 3 matcher och snitthastighet på 1a på ca 130km/h och 115km/h på andra motståndarna brukar stå 1m från serve linjen med racket höjt vilket gör henne nervös och slår oftast usla andra servar,hon kan verkligen lira tennis för trots hennes serve så har hon nått stora framgångar men brukar torska när hon ställs mot den högre eliten.

Dessa 2 möttes för en vecka sedan i Hobart då vann Bonda med 7-5,7-5 och efter det tycker jag att Bonda tagit ett kliv till(vann finalen i Hobart)medans Zheng haft tuffa matcher och färsk förlust i minnet.

OBS:Bondarenko slog Peer i finalen i Hobart med 6-4,6-2 Och dom som har lite koll vet att Peer har haft otrolig form på slutet och att hon oxå är kvar i AO så det var väldigt starkt att ta en så dominerande seger.

Lägger ut denna tidigt då jag tror den kan sänkas..
Lycka till!

Spel:Bondarenko 1:a 1,66
Splevärde:9/10
Bet365
Söndag:01:00 (lördag natt)

Obs! Sänkt hos b365 1,57 ett alt. är: vinna 1a set och matchen till 1,90 med tanke på JZ 1a sets stat. självklart inte lika hög insats på detta spel. alt kolla runt hos andra bolag.

Senast redigerad av NFL den 2010-01-23 klockan 08:58. Anledning: odds sänkning
NFL är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-23, 07:30   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 24
Sharp$: 94
Standard

Tack, ryggar denna till 1.70 på unibet.
thorulf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-24, 08:59   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 12
Sharp$: 138
Standard

0-2 Zheng tur jag inte rygga, någon som såg matchen? Var Bondarenko dålig eller var det Zheng som var bra?
FilippoInzaghi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-24, 09:16   #4
 
Jespaahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 343
Sharp$: 104
Standard

Det var ju en jämn match så Bondarenko kanske gjorde en del misstag, precis som Sprem mot Dellaqua. Men såg inte matchen så jag vet inte, liten skräll är det ju ändå.

Själv spelade jag över 40.5 games mellan Cilic-Del Potro, det är i mitten av 5e set nu spelas det 53e! 4-2 till Cilic som jag även tänkte spela som vinnare till 3 i odds men det var jag för feg för!
Jespaah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-24, 13:23   #5
 
Rudens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Götet
Inlägg: 265
Sharp$: 1460

Segertåget - Ruden
Stats: 25 - 21 - 1
ROI: 111.61%
Vinstprocent: 54.35%

Standard

Det var en oerhört jämn match! Bondarenko hade 4-2 i första set och tappade det till 6-7 i tiebreaket, efter en väldigt lång och intensiv breakboll som Zheng lyckades knipa. I andra set tog Bondarenko galloppen direkt men släppte till lite för mycket och Zheng lyckades ta över spelet.

En riktigt bra rek från NFL:s sida En mycket tät och välspelad match som mycket väl kunde ha slutat i vinst för Bondarenko.

Bryt ihop och kom igen! Nästa gång sitter den!
Ruden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-25, 18:03   #6
NFL
 
NFLs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Umeå
Inlägg: 80
Sharp$: 180


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tack Ruden,det sög ordentligt detta,hon hade ju 2 set bollar i första och hade 4-3 och serve i andra,tappade 3 raka gem hennes forehand förstörde allt i denna match den var helt värdelös,Jie Zheng spelade riktigt bra men tycker ändå att Bonda hade matchen och inte knöt till men det är ju damtennis,får nog dra ner insatserna på just damsidan,srry.
NFL är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td