Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-01-26, 07:57   #1
 
NikoBellics avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 199
Sharp$: 0


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tennissnack 26/1


onsdag 27.01.2010

Li, Na - Williams, Venus 2,63 1,45
1-0 till Na Li här i h2h. 7-5 7-5 då i Bejing-OS. Na Li är en väldigt farlig spelare, hon rör sig bra och är inte Venus på topp så blir hon slagen här. Ett överspel kanske? Linan ligger på 21.5, oddset på 1.75 , igen lågt odds.



Williams, Serena - Azarenka, Victoria 1,30 3,35
Azarenka var den bättre av dessa två i senaste AO när Azarenka fick ge upp pga solsting, youtuba den om ni missat den, hon bara yrade runt på banan och visste knappt var hon var. Några veckor senare fick hon revansch i Miami där hon krossade Serena. Serena vann sen på gräset i Wimbledon. Serena har servat väldigt bra i denna turneringen, hon är väldigt bunden överallt och tejpad, kanske har att gör med att hon försöker serva så bra som möjligt så hon slipper springa en massa. Deras matcher har slutat i två set, har varit en knockout match, one two punches. Linan ligger på 20.5, men oddset 1.75 vilket borde betyda ett överspel, varför inte 21.5 istället är en fråga jag ställer mig?


Federer, Roger - Davydenko, Nikolay 1,40 2,81
Federer ledde 12-0 , nu är det 12-2. Kommer Davydenko ta tre raka mot Federer? Federer har lite revansch att kräva efter att ha losat den stora finalen i London i höstas, kommer gå ut heltänd och Davydenko kommer förmodligen försöka hålla sig i duellerna så länge som möjligt och ta chansen att attackera när det kommer tillfälle. Linan ligger på 39.5 vilket känns bra för ett överspel, fyra set är långt ifrån omöjligt, fem är också väldigt möjligt.


Djokovic, Novak - Tsonga, Jo-Wilfried 1,43 2,70
En repris från AO finalen 2008, så båda lirar väldigt bra här i Australien, Novak vann den matchen med 3-1. Revengefactor för Tsonga kanske ? Tsonga leder ju h2h men alla vinster har kommit inomhus vilket är lite skillnad mot utomhus. Tsonga, Jo-Wilfried +3.5 games @ 1,90 eller överspel, linan på 40.5 känns bra då tiebreak ligger när till hands här. Tsonga kommer fokusera väldigt mycket på serven här tror jag, spetsa till den lite extra när motståndet blir bättre.



Ja nu är det kvartsfinalerna, här sållas champs från losers. Störst psyke brukar vinna dessa bataljerna.
NikoBellic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-27, 04:24   #2
 
olof86s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 479
Sharp$: 27
Standard

Härligt att Venus åkte på stryk. Mer osympatisk får man väl leta efter.

Inatt har jag [email protected] och lite sugen på överspelet som du nämner i Federers match.
olof86 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td