Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-03-28, 16:04   #16
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 95
Sharp$: 1037
Standard

Stosur - Sharapova
Sharapova 2-0 @ 2.75
Overcome är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-28, 16:59   #17
 
Reg.datum: aug 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 341
Sharp$: 936
Standard

Tipsarevic 1.71 @ Pinnen
Petzschner såg inte allt för bra ut mot Melzer men vann ändå. Melzer skadade sig + massa UE.

Youzhny - 4.5 games 1.90 @ BET365
Rochus lättbruten, slog en fet och dålig Baghdatis. Har ingen kraft i sina slag och kan inte avgöra poängen själv. Youzhny ser riktigt bra ut för dagen och vinner enkelt.

Dolgopolov 1.67 @ Pinnen
Tsonga såg riktigt dålig och fet ut mot Gabashvili. Är för ojämn och gör för många UE för att kunna slå Dolgopolov som är en säkrare spelare.

Bartoli + 3.5 games 1.74 @ 12BET

Bartoli spelat riktigt bra tennis sista veckorna. Blir en jämn match där 2.58 lockar på vinnare men väljer att spela säkert då det är damtennis.
Bolt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-30, 11:48   #18
 
arferts avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 305
Sharp$: 844

arfert - speedway
Stats: 145 - 115 - 4
ROI: 113.50%
Vinstprocent: 55.77%

Standard

Zvonareva 2-0 och Clijsters-Azarenka över 20,5.
arfert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-30, 12:17   #19
 
zimzelens avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 458
Sharp$: 2321


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Intressant med Federer v Simon. Simon har 2-1 i matcher, båda kom 2008 i 2-1 setare. Federers vinst var i år i AO, 3-2 i set.

Statistiskt sätt så är matcherna mellan dessa herrar väldigt jämna.

Federer ligger på 1.16 just nu på betfair. Detta är ett superläge att boka Federer. Jag måste bara läsa på lite om hur bra Simon har returnerat i Miami hittills. Får se om jag bokar direkt eller ser om jag hittar en lucka där Federer till och med sänker oddset lite innan det höjs igen.

Simon har kapacitet att hänga med i matchen mot vem som helst. Jag vet inte hur hcp oddsen ligger på denna matchen om man vill lira "vanligt". Men ur tradingsynpunkt är detta i mina ögon ett bra läge. Det räcker att de håller jämna steg till 3-3 i första eller nåt så har har du nog ett läge att trada ut någonstans runt 1.25 skulle jag tro i efter att gamen är färdigspelade om gamen håller hyffsat jämn nivå poängmässigt. Är Simon på hugget med returerna och tar poängledning något mottagargame så har du ett jätteläge för ett bättre odds än så.
__________________
In an interstellar burst
I am back to save the universe
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-02, 10:50   #20
 
yret88s avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 162
Sharp$: 712


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Final mellan Sharapova och Azarenka. Tror Sharapova drar det längsta strået i denna matchen. 2 - 2 inbördes möten. Sharapova med 26 titlar mot Azarenkas 9. Tycker att hon har sett hungrirg ut i denna turneringen. Första setet mot Petkovic var en katastrof, men hon spelade upp sig och de två sista seten var det inte frågan om vem som skulle vinna.

2 units på Sharapova @ 2.42.
yret88 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-02, 11:33   #21
 
zimzelens avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 458
Sharp$: 2321


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tycker också Sharapova har en bra chans här. Azarenka har slagit ut två riktiga tunga namn i Clijsters och sedan Zvonareva. Men det var mot två rejält underpresterande damer. Clijsters dras med en axelskada och Zvonareva var inte alls att känna igen.

Spelar Sharpova som hon gjorde från set 2 mot Petkovic så vinner hon.
__________________
In an interstellar burst
I am back to save the universe
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td