Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-05-02, 15:31   #1
 
zimzelens avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 458
Sharp$: 2321


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

ATP/WTA Madrid


Tänkte om vi kunde hålla en tråd uppe för Madrid.

För att inleda med ett lir på tråden kör jag detta nu på eftermiddagen.

Ogiltigt spel-ID: 372431



Ett vansinnespel egentligen men enligt mina inställningar på Oncourt så ska parra Santoja ha en 35% chans, då känns +5,5 @2.10 som ett bra lir. Hon hade endast 48% i 1a serve men hon vann 84% av de 1a hon fick in i matchen mot Pennetta som i sig ska också ska räknas som en bedrift. Kan hon uppa sin serve och haka på i 4 game i första så kan de gå vägen.

Blir säker kross av petkovic bara för att jag postar detta.

edit: spelstopp 16:40 på bet365 just nu men det kan flyttas fram!
__________________
In an interstellar burst
I am back to save the universe
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
jonas326 (+1)
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-02, 15:40   #2
 
arferts avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 305
Sharp$: 844

arfert - speedway
Stats: 145 - 115 - 4
ROI: 113.50%
Vinstprocent: 55.77%

Standard

Grejen med Petkovic är att hon spelar så energiskt/aggressivt och om motståndaren är smart och bara håller sig kall så tröttnar petko till slut. Hurdan är Parra? Inte sett mycket av henne.
arfert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-02, 15:48   #3
 
zimzelens avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 458
Sharp$: 2321


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag kan nog inte minnas att jag ens har sett henne spela. Som sagt, vansinnesspel men jag går blint här på mina inställningar, "hemmaspelare" och att hon slog Pennetta i förra. Även om Penntta är ringrostig.

petkovic har ju varit lysande i USA men Fed cup och Stuttgart på grus har jag inte sett samma Petkovic som för någon månad sen.

Sen lurar jag lite på Falla - Baghdatis. Jag följer inte ATP lika mycket som WTA. (Nadal petar sig i rumpan kontra alla VICKANDE DAMRUMPOR är ett givet val eller? ) Men, Falla i urusel form och en Bagge som letar efter sin form. Falla har dock redan spelat 2 matcher i Madrid vilket kan räcka till 1 set tycker jag. Så ett överspel här känns lockande.
__________________
In an interstellar burst
I am back to save the universe
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-02, 15:52   #4
 
arferts avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 305
Sharp$: 844

arfert - speedway
Stats: 145 - 115 - 4
ROI: 113.50%
Vinstprocent: 55.77%

Standard

Ja, det låter inte dumt. Baggens 2011 är ju dock horribelt och han har förlorat mot mediokert motstånd på sistone... borde vinna det här, men tar absolut ingen klockren seger.
arfert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-02, 16:21   #5
 
arferts avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 305
Sharp$: 844

arfert - speedway
Stats: 145 - 115 - 4
ROI: 113.50%
Vinstprocent: 55.77%

Standard

Tog rygg på Parra, lets go!
arfert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-02, 16:32   #6
 
zimzelens avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 458
Sharp$: 2321


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Fattar inte vad som händer i den matchen om jag ska vara ärlig. Det bryts servar hej villt trots hög 1a serv %. Haha, Petkovic har inte vunnit ett enda servegame 3/14 vunna poäng i 1a serve där hon har hela 82% in.
Gyllene läge för Parra att ta första. Sen ska det mycket till för att tappa +5,5

Jag lägger till dessa efter tidigare motivering. Falla att ta 1a och sedan baggen vakna till liv. Let's do this.

Ogiltigt spel-ID: 372485


Ogiltigt spel-ID: 372486


Ogiltigt spel-ID: 372487

__________________
In an interstellar burst
I am back to save the universe
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-02, 20:25   #7
 
arferts avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 305
Sharp$: 844

arfert - speedway
Stats: 145 - 115 - 4
ROI: 113.50%
Vinstprocent: 55.77%

Standard

Tack för Parra!
arfert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-03, 07:02   #8
 
zimzelens avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 458
Sharp$: 2321


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Parra gick ju vägen igår då hon spelade fantastiskt bra i en underhållande match. Petkovic spelade bra men Parra spelade stundtals som en topp 5 spelare. Så kan det gå!

Trisst med Falla. Överspelet gick in men Falla tog "fel" set för mig. Annars hade det varit en fin skjuts i kassan.

nya tag idag!

Ogiltigt spel-ID: 373342


Ren value här i en 50-50 match för mig. King har servat enormt bra. 83% och 78% i hennes första två matcher. King har haft en jobbig vår med motivationsproblem men nu skriver hon att hon har haft ett snack med tränaren ang motivationen och har nu en fantastisk tid i Madrid enligt hennes twitter.
Mattek-Sands leder 2-0 i inbördes och tog en tung skalp mot Ivanovic efter att ha förlorat 0-6 i första. Ivanovic är en riktig hit or miss spelare så det tar jag med en nypa salt. Kins seger mot Petrova ska inte heller glömmas. En glad, motiverad och bra servande King har en 50-50 chans här tycker jag. 2.75 på bet365 tar jag. Överspel känns också lockande.

Ogiltigt spel-ID: 373340


Jovanovski har fallit bort lite efter en fantastisk start på året. Efter en semi i Sydney har det gått riktigt knackigt för serbiskan.Någon gång är det dags att se talangen börja sepla bra tennis igen och då kan hon hålla uppe spelet mot vem som helst. 2-0 till suveräna Wozniacki, men tar Bojana 5 game? Jag hoppas på det.

Ogiltigt spel-ID: 373354


Ogiltigt spel-ID: 373355


Högt odds på Hantuchova här. Visst har Stosur 5-1 i segrar men oftast är det jämna matcher mellan dessa två. De möttes i Stuttgart för någon vecka sen 6-4, 2-6. 6-4 där Hantuchova hade en marginellt bättre statistik än Stosur på totalerna. Efter 5 raka förluster hoppas jag att den graciösa Daniela äntligen tar en välförtjänt seger mot den här biffen. Om inget annat hoppas jag på jämna steg även idag och då lär överlinan sitta. Finns även en 20,5 lina på många siter. 1,79 på bwin eller 1.84 på Pinnen. Jag kör 21,5 på bet365 då jag tror detta går till 3 set igen.
__________________
In an interstellar burst
I am back to save the universe

Senast redigerad av zimzelen den 2011-05-03 klockan 07:36. Anledning: lägger till ytterligare 2 spel
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-03, 08:55   #9
 
arferts avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 305
Sharp$: 844

arfert - speedway
Stats: 145 - 115 - 4
ROI: 113.50%
Vinstprocent: 55.77%

Standard

Var också inne på Jovanovski. Inget snack om att Wozniacki är lysande och vinner matchen, men upplever att danskan ibland har svårt att tagga till i första rundor. Jovanovski bör därmed kunna ta fem games.

Stosur avstår jag på grund av att hon börjar hitta fjolårets grusform. Stuttgart var ett steg i rätt riktning och Roland Garros-finalisten blev bara bättre och bättre ju längre in i turneringen, men framförallt säkrare på sig själv och bra beslut kring slagen. Förlorade visserligen finalen, men Georges gjorde sitt livs match och Stosur ska inte känna någon ångest över det. Stosur har grym H2H mot Hantu, och tror slovakiskan chans att slå Stosur var i Tyskland och inte Madrid.
arfert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-03, 10:45   #10
 
dillehals avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 273
Sharp$: 1433
Standard

king 0-6 ajsing bajsing
dillehal är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-03, 10:56   #11
 
zimzelens avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 458
Sharp$: 2321


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jopp, ser inte det minsta ljust ut . Idag är det M-S som servar bra, returnerar bra. Ja, allt går hennes väg idag. Total kross.
__________________
In an interstellar burst
I am back to save the universe
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-03, 19:29   #12
 
dillehals avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 273
Sharp$: 1433
Standard

ferrer ligger under med 0-5 mot mannarino, ja som tyckte de va konstigt med snö idag

ok, nollad, snyggt

Senast redigerad av dillehal den 2011-05-03 klockan 19:35.
dillehal är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-03, 20:31   #13
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 162
Sharp$: 158


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vafan gör Mongfils då?
__________________
]
bemeer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-03, 20:45   #14
 
zimzelens avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 458
Sharp$: 2321


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Sjuk dag i Madrid idag med sjuka svängningar. Lu mot Verdasco. Pavlyuchenkas 9 raka game mot Bartoli. Gajdosovas vändning mot Radawanska och sen Ferrer 0-6, 6-0 i två sista. Helt sjukt.

Jag gjorde riktigt sköna pengar på betfair tack vare de matcherna men de raka spelen gick man back på idag. Såvida Monfils inte skärper sig.

Nya tag i morrn. Cibulkova har jag lirat redan idag. Sen så lockar Kvitova och Safina i någon form.

Jag har för övrigt lirat på Cibulkova på betfair som vinnare för ren trading. Tog henne på 40, ligger på 22 nu. Slår hon Sharapova vilket jag tror (6-0, 6-2 franska öppna i fjol) så kommer hon att droppa ganska bra då nedre halvan av lottningen inte har några höjdare precis vad det gäller dagsform. Zvonareva och Schiavone istället för Wozniacki, Azarenka, Jankovic, Stosur. you name it.
__________________
In an interstellar burst
I am back to save the universe
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-04, 10:05   #15
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Årsta
Inlägg: 480
Sharp$: 1768


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Madrid 4/5


Hej!! Jag tänker dra igång dagens Madrid surr med att dela med mig av lite intressanta odds jag har hittat.
Jag siktar in mig på tre dogs där jag tycker att motståndarna är riktigt ojämna och där två av dom absolut inte har gruset som favoritunderlag.

Cippola-Llodra ca:13:00
Testar Cippola till 2.75 hos bwin. Att Llodra ska ha över 63% i denna matcup vilket oddsen säger ser jag som helt omöjligt.
Jag ger fransmannen ca 55% om han har vaknat på rätt sida. Normalt så trivs han klart bäst hemma i Frankrike.Dessutom så är han ingen grusspelare.
Om Cippola så vet jag inte så mycket mer än det lilla jag såg mot Roddick igår.
Spelar Cippola 2/5 [email protected]
Haltmathe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td