Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-06-29, 10:17   #1
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 111
Sharp$: 828
Standard

2011-06-29 Bernard Tomic - Novak Djokovic (Tennis)



Datum: 2011-06-29
Tid: 14:00
Sport: Tennis
Land: England
Liga: Tennis
Match: Bernard Tomic - Novak Djokovic
Period: ft

Spel: Resultat 0-3
Insats: Max
Odds: 1.75
Bolag: bwin

Motivering:
Har varit en passiv medlem med enstaka inlägg än så länge här på sharps men tänkte försöka bidra med lite tenniskunskaper som jag tror mig besitta.

Idag är det dags för herrarna att spela sina kvartsfinaler i Wimbledon. De fyra stora kommer med all sannolikhet ta sig vidare och det också väldigt enkelt tror jag. Min favorit till slutsegern är Novak Djokovic som har ett helt makalöst år än så länge med endast en förlust (i semin i Franska Öppna mot Federer).

I dagens kvartsfinal ställs Novak mot överraskningen Bernard Tomic, Australien. Tomic har varit en mycket bra junior och är endast 18 år så framtiden har han verkligen. Men för tillfället anser jag att han inte ska ha en blekaste mot världens bästa spelare (i mina ögon) och allt annat än en seger i raka set för Djokovic är en överraskning för mig. I de två senaste matcherna har Tomic vunnit mot en sjuk Söderling och en helt ointresserad Malisse. Malisse uppträdande i åttondelen var för övrigt förkastligt, att inte bry sig ett skit om hur det gick i en så, för honom, stor match. Det jag vill ha sagt med detta är att han har spelat helt ok men inte behövt prestera så oerhört mycket för att komma hit. Tomic lever till stor del på att frustrera motståndaren med sitt lite luriga spel (liknar Gilles Simon en del tycker jag) men såhär långt in i turneringen borde Djokovic fått bra koll på det samtidigt som det nog inte går att frustrera årets upplaga av Djokovic.

Tror på en enkel viktoria för Novak Djokovic och till 1,75 blir det ett maxspel för mig.
kakan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-29, 11:25   #2
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Finns till 1.8 hos Sbobet och 12bet i skrivandes stund!
__________________
Citat:

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-29, 11:57   #3
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Det tackar vi för. Bra rek hur det än går!
Jobba Djoko!
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td