Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-08-26, 14:02   #1
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 130
Sharp$: 848

Tolstoj lirar!
Stats: 5 - 7 - 1
ROI: 85.02%
Vinstprocent: 41.67%

Standard

2011-08-26 P.Cetkovska - Na Li (Tennis)



Datum: 2011-08-26
Tid: 20:00
Sport: Tennis
Land: USA
Liga: Tennis
Match: P.Cetkovska - Na Li
Period: ft

Spel: P.Cetkovska
Insats: 9.00
Odds: 2.800
Bolag:

Motivering:
Semifinal i New Haven. Na Li rankad 7:a, Cetkovska 40.


1. Såg Na Li igår mot Pavlychenkova. Det var inte vackert, hon spelade inte bra och tack vare att Pavlychenkova skadade sig i tredje set så kunde Na Li vinna. Na Li brukar inte spela bra vid denna tid på året. Hon har väldigt svårt för att producera konsekvent i USA. Jag är heller inte ens säker på att Na Li VILL vinna denna match då US Open börjar nästa vecka och då hon kanske helst vill komma utvilad till denna mycket viktigare turnering. Därmed tror jag att viljan till att vinna kommer vara starkare hos Na Lis motståndare idag. Lägg därtill att Na Li var på banan väldigt länge igår och klagade på detta under den efterföljande presskonferensen. Iom att det regnade fick hon värma upp otaliga gånger, plus att hennes match sedan också drog ut på tiden rejält. Jag tror inte hon är så sugen på att spendera så många fler timmar här i New Haven.

2. Cetkovska spelar sitt livs bästa tennis för tillfället. Hon har redan här i New Haven besegrat toppspelare som Radwanska och Bartoli. Innan detta hade hon en fin runda i Wimbledon där hon slog A.Ivanovic bla.

Jag tror kombinationen av Cetkovkas för tillfället otroligt fina och skickliga tennis och Na Lis tveksamma form och vilja kommer leda till en seger för Cetkovska. Oddset i sin tur är otroligt, otroligt lockande och väldigt spelvärt.

9/10 Cetkovska @ 2.80!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
arfert (+1), toloiten (+5), lacon (+1)

Senast redigerad av Tolstoj den 2011-08-26 klockan 14:08.
Tolstoj är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-26, 22:20   #2
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 658
Sharp$: 5535
Standard

Jag fick intryck av att matchen mot Pavly var lavad. Så det är svårt att dra några som helst slutsatser om denna match. Men NaLi impade inte, det håller jag med om. Men mina tenniskunskaper är urusla, dock har jag oftast en bra intuition för skumma matcher :-(
hatten1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-26, 22:26   #3
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 130
Sharp$: 848

Tolstoj lirar!
Stats: 5 - 7 - 1
ROI: 85.02%
Vinstprocent: 41.67%

Standard

Hej igen. Missade matchen idag så kan inte säga något vettigt om den egentligen. Men ser jag på statsen så känns det som Cetkovska var den bättre hela tiden. Så, tight var det, men ganska rättvist om jag får dra en slutsats efter en statistik koll : ).
Tolstoj är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-26, 23:38   #4
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 658
Sharp$: 5535
Standard

Såg sista 30 minutrarna nu på Eurosport, många misstag och slarvigt spel bitvis, men Cet var duktig. Framförallt bollsäker. Men utan att kunna Tennis, så känns det som klar risk att nästa match blir pannkaka, då denna matchen slet hårt som det såg ut.
hatten1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td