Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-09-24, 10:31   #1
 
zimzelens avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 458
Sharp$: 2321


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2011-09-24 A. Dolgopolov - J-W Tsonga (Moselle SF)



Datum: 2011-09-24
Tid: 15:30
Sport: Tennis
Land: Internationell
Liga: Moselle SF
Match: A. Dolgopolov - J-W Tsonga
Period: ft

Spel: A. Dolgopolov
Insats: 3
Odds: 3.20
Bolag: Betfair

Motivering:
Lite för bra odds här för att inte spelas.

Dolgopolov har av många setts som en spelare med enorm potential. Och det kan jag hålla med om. Men hans kroppsspråk i matcherna har allt för ofta sett oinspirerat ut. Han varvar ofta fantastiska tekniska slag med osannolika missar.
Han besitter dock en enorm talang som hade kunnat ta honom mycket längre om han hade kunnat ta det hela med lite mer allvar än vad han visar.

I Metz har han i alla fall visat att han vill vinna matcher. Speciellt i Baghdatis matchen tyckte jag mig se en hel del vilja. Där fick jag en känsla av en förändrad Dolgopolov. En bättre Dolgopolov. Det var längesedan jag såg honom se så motiverad ut i bollarna. Det bådar gått. Så pass att ha nu än en gång kan slå en Tsonga som har varit raka motsatsen. Sedan grässäsongen har Tsonga spelat ned sig ordentligt från spelet han egentligen besitter. Det visade han också mot Mahut som gav Tsonga en hel del huvudbry där jag faktiskt trodde att turneringen skulle ta slut för Tsonga. Om det var nerver från Mahut eller rutin av Tsonga vet jag inte. Men han tråcklade sig ur knipan och vann matchen i ett avgörande set.

Dolgopolov har 2-1 mot Tsonga. samtliga matcher har gått till avgörande set. Tsonga vann i Wimbledon förra året och Dolgo vann i AO och Miami i år.
Jag tänker inte gå in på någon mer statistik här än så utan helt enkelt motivera mitt spel av den enkla anledningen att Dolgo har sett mer intresserad ut av att vinna matcherna än vad Tsonga har. Samt att Tsongas fysik har ifrågasatts också. Han ser faktiskt lite slö ut måste jag säga.

3.20 på Dolgo är väl värt en slant. Men med tanke på att Dolgopolov är Dolgopolov och som av vissa anses som en matchfixare så går jag in med medium stakes.

I den andra semin kan jag tillägga att det är Muller och Ljubicic som har två saker gemensamt.
Båda har enorma servar men det mest intressanta är väl ändå att båda försöker dölja sina frisyrer med ett riktigt fult pannband. Muller ser helt enkelt fördjävlig ut i det. Vem som vinner? Muller ser mer het ut men Ljubicic är för cool för att vara het. Svårt.

Senast redigerad av zimzelen den 2011-09-24 klockan 10:34.
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-24, 10:46   #2
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 109
Sharp$: 984
Standard

Fin rek! Dock så tror jag Dolgo får det svårt här. Tsonga känns otroligt säker och het för tillfället. Men det kommer säkerligen bli en jämn match.
kicken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-24, 10:46   #3
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Flyttad från SP till Tennis-delen.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td