|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V75jackpotsyndikat startas
Det var återigen en vinnare som tog över 50 millioner på världens bästa spel, V75 förra helgen. Jag startar nu om mina v75syndikat där vi endast spelar jackpotomgångar !
Vi spelar normalt 20 000 rader/10 000 kr per jackpot, såvida det inte är dubbeljackpot eller jag har en sällsynt bra ide som motiverar en högre insats, men i dessa fall kontaktas andelsägarna innan spel där alla får lämna sin röst gällande ökad insats. Vi spelar alltid endast för 7 rätt då detta ur matematisk synpunkt är överlägset på V75jackpots. Vi spelar för att sätta 7or som ger från 150 000 upp till 4 milljoner, dvs utdelningar som ger runt 400-10 millioner när man spelar för 7 rätt. Vi spelar ALLTID jokersystem, och systemen mailas ALLTID innan första V75-start, OM jag beslutar att stå över omgången för att den ger intryck av att inte kunna minimutdelning på 100 000, så meddelas detta ockå innan första V75-start. Vi spelar INTE Norrlandsomgångarna där medianutdelningen är för låg samt jag oftast kan hästarna för dåligt. Jag tar INTE ut någon avgift eller provision, utan detta är mitt sätt att kunna spela stora system för en vettig kostnad. Vi blir fem personer i varje syndikat, EVENTUELLT om alla vill så kan det bli ett större syndikat på 10 andelar, men där går gränsen. Insättning för 10 spelomgångar, dvs 20 000 kr och vinsterna utdelas när spelomgångarna är slut, vilket normalt tar ca 6 månader. Vi spelar alltså för 2000 per andel och spelomgång. Förskottsbetalning för att undvika att behöva jaga andelspengar, samt förhindra att spelare utan nödvändig bankrulle ska vara med, detta är ett högriskföretag med långsiktigt värde och kräver att man har råd med insatsen under lång tid. Kontakta mig genom [email protected] |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Citat:
Du har nu fått en text-vägg mailat från mig. |
||
|