|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V86 Hur svårt kan det vara?
OKPU + Ranelid... Hur svårt kan det vara?
Inte är det svårt att låta bli att titta iaf. Nå´n som sett? Nå´n som tänker titta?? Behöver vi fler pajasprogram...? |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Okpu är en pajas som försöker ta efter alla andra och kommer i princip inte med ett dugg eget i programmet. Ruskigt konstigt val av programledare. Ranelid är en människa som väcker känslor, personligen gillar jag honom och han gör sitt jobb som gäst detta avsnitt och räddar det lite.
Sandra Svensson som sidekick är en godbit, dels till utseendet och charmen. Tror det är en del av programmet som kan locka människor att intressera sig för travet ![]() Egentligen är det väl inte speciellt sevärt, men tror det kan lyfta om de fortsätter få dit intressanta gäster. Ranelid är man lite mätt på nu och km inte tänka mig att man fick fråga två gånger när det gäller honom och synas i rutan. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Kommer snabbspola fram till Sandra =)
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Kan rekommendera veckans program. Mycket bättre än förra, mer intressant gäst och helt enkelt värt att se!
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Citat:
- Opku, minus för hänslen, fjäril under hakan och hela karln! - Kvinnlig sidekick... kvinnor får alltid + i min bok...! - Gästen, brottar Frank... är väl OK i små doser.... ... men detta behöver man inte titta på igen! |
||
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Citat:
- Är europa redo för Ranelid? Vet dom vad som väntar dem... eller kommer han som en virvelvind och får dem att undra vad som drabbat dom? Europa och världen, SE UPP... här kommer Ranelid! |
||
|
|
|
|
|
|