Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-02-09, 10:43   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 873
Sharp$: 1373
Standard

V4 Boden 9/2


Isbana! Ska försöka hitta lite roliga drag. Högt spelvärde är känslan!

V4-1:
A: 5-4
B: 12-11-3
C: 6-9-10-2
D: 1-7-8

Ska villigt erkännas att det inte var lätt att ranka detta lopp. Låg klass och formlöst så det förslår. Kan vara helt ute och cykla här. Ha ha. Dock var det inga problem att hitta A-hästarna (som även travtjänsten bjuder ut som A-hästar på sin hemsida om ni nu inte har någon tilltro till mina tips ). 5 Dreamboy Sign går bra på isbana och loppet senast borde fört den framåt i form. Hygglig chans i detta gäng. 4 Lisa Sisu har också lopp i kroppen nu. Kan köras offensivt och det kan löna sig i ett gäng som detta. Isbana inga problem. Kapacitet finns och formen är nog kraftigt på gång. 12 It´s a Face överlägset bästa hästen i grunden men tränaren har svårt att få snurr på den. Lopp i kroppen även här och känns bättre i träningen. Får se om det lossnar idag. Bara hästen själv som bestämmer. 11 Inter Tilly är en klart duglig häst i hyfsad form och räknas. Har säkert missat att ranka upp någon men alla är så formlösa på pappret så det är svårt att veta. Ser att 3 Once More är favorit i loppet men varför vet jag ärligt talat inte. Åker med tidigt ändå då tränaren tycker att den borde ta leningen och hyfsad chans där. Läskigt lopp men kan vara ett roligt tvåhästarslås på två, just nu, mycket streckvärda hästar (runt 15% på båda) på en liten kupong. Viktiga värmningar här som kan skvallra lite om formen.



V4-2:
A: 10-2-8
B: 5-11-4-12-7
C: 9-3-6-1

Lunchens bästa lopp. Eftersom jag känner mig nödd och tvungen att ta med alla i sista avdelningen måste jag helt enkelt försöka hitta ett drag här som jag kan spika så jag inte slösar allt för mycket pengar på min "is-lottokupong". Finns ett flertal jag väljer bland. Gillar det jag läst och det lilla jag sett av 8 All in F.I. och 10 Waltter H. Speciellt Waltter har ju imponerat så smått i sina sverigestarter. 2 Parangons Legacy är ju riktigt bra men det varnas lite från tränarhåll att den behöver det här loppet i kroppen inför V75. 5-11-4-12-7 känns inte avsågade heller. Men mest feeling för 10 efter hans fina insatser och även 2 gillas. 8 vet jag för lite om men kan vara jätttebra. 5 nära A-häst. Värmningarna får kanske avgöra.




V4-3:
5-9

Här chansar jag lite och låser på två roliga drag. Båda streckade under 20%. Efter två formhöjande lopp i kroppen där 5 Narciss Knick smugit med och inte brukat sig fullt ut tror jag det är dags för ett offensivt upplägg idag. Mot spets där den trivs bäst och mot dessa hästar borde chansen vara hyfsad att den håller undan om den slipper toktryck. Från spets brukar den bita ifrån sig riktigt bra. Missar den spets blir det genast tuffare. Då tror jag mer på 9 Instant Karma som skulle gynnas kraftigt av högt tempo. Tror det är bästa hästen och går ner i klass till den här starten. Inte gjort bort sig mot bättre hästar i senaste starterna. Ett roligt, och ganska starkt lås ändå, i mina ögon.





V4-4:
???

Vilket getingbo. Hittar ingen som sticker ut. Får dra till med alla här och hoppas på att minst streckade vinner.


Nu ska vi sy ihop spektaklet också... Bjuder på ett fräckt förslag.

Förslag:
V4-1: 4-5
V4-2: 10
V4-3: 5-9
V4-4: ALLA (14 st just nu)
56 r = 112 kr

OBS! Spiken i andra kan ändras efter värmningarna. Själv fyller jag på med några till där förmodligen och jagar stora pengarna!!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
blomman13 (+5)
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-09, 11:00   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 873
Sharp$: 1373
Standard

Så här får mitt eget system bli:

1: 4-5
2: 2-5-7-8-10
3: 9
4: ALLA

280 kr.

Nu låter det som att 3 vinner i avd 1 men jag hoppas den är lika dålig igen och går för stora slantar.
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-09, 11:14   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 873
Sharp$: 1373
Standard

La till 11 i avd 1.
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-09, 11:21   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 873
Sharp$: 1373
Standard

Usch vilket hemskt lopp att titta på. Uselt. Lika uselt som mitt tips!
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-09, 11:57   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 873
Sharp$: 1373
Standard

Men Instant Karma satt fint på både V och LD. Så dåliga tips var det ändå inte . Synd man inte kunde fått överleva avd 1. Hade suttit kvar med rubb och stubb nu annars. Jobbigast känns Lisa Sisu som galopperade i andra ytter när han skulle vrida på och den såg fin ut då. Men men...
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-09, 12:00   #6
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 125
Sharp$: 2871
Standard

Tackar
Lakej är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-09, 12:07   #7
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 873
Sharp$: 1373
Standard

Varsågod!
Hoppas du vann en slant. Vann bra på LD men hade vunnit riktigt mycket med Skogans Joker som såg fin ut. Såg ju klar ut innan den gjorde en "Brink".
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-09, 12:19   #8
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 873
Sharp$: 1373
Standard

18 000 på den raden är fantastiskt bra betalt. Synd jag inte gick på 10 i andra och fläskade på i "läskiga" första loppet. Nu är man allt lite lack iaf...
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-09, 12:34   #9
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Snoken spikade 9:an i tredje och var med till sista. "Han" hade många hästar i sista. Någon som vet om han satte V4:an?
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-09, 12:36   #10
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 36
Sharp$: 1753
Standard

Håller med om att det är grymt betalt för den raden.

Snyggt första förslag du la upp. Bara lägga till några i första så hade den suttit som en smäck
Roligt att du lägger lägger upp din rank + skriver lite tycker jag.
Du är riktigt vass, läst dina inlägg några gånger.
blomman13 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-09, 12:40   #11
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 873
Sharp$: 1373
Standard

Tack Blomman!

Största anledningen till att jag är så sur på mig själv är att jag vet att Alex Marib är en jättebra häst i grunden samt att jag skriver innan att jag inte hade någon koll på avd 1 med formlösa djur. Tycker man att ett lopp känns så öppet ska man ju inte chansa och gå kort. Då är det bättre att chansa i avd 2 där jag sett och tycker om 10 tex. Men det är små marginaler i trav. Ibland blir det rätt men oftast blir det fel någonstans. Var lite för rätt ute för att bränna denna rad tycker min hjärna just nu. Ha ha.
Men Instant Karma satt jättefint och gav ett fint plus ändå så dumt att grina för mycket...
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-09, 12:55   #12
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Årsta
Inlägg: 480
Sharp$: 1769


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

copiad: Tack för ld... plussade 1200 på lunchen tack vare den.tyvärr ger lunchen
bara en bitter eftersmak :(
Klev av v4 på 4 i första och hade spelat 2:an på plats på trio med 4,5,7,10 runt om 10kr per komb. Känns lite halvjobbigt att den var så usel idag faktiskt... trion gav ju 5500ggr
Haltmathe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-09, 16:37   #13
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 873
Sharp$: 1373
Standard

Varsågod Haltmathe! Då känner du samma som jag trots bra vinst...
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td