Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-02-16, 09:47   #1
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 967
Sharp$: 4413
Standard

V5 Umåker, Torsdag 16/2, saxbana


Fina tävlingar på min gamla hemmabana ikväll.

1: Känns ganska öppet. Ser att 11 Helga Lep är favorit just nu, den har jag rankat väldigt långt ner. 5 Carlos Lady vann direkt i norrlandsdebuten & 7 Keep Well avgjorde snyggt senast. Dessa 2 kan bli U-hästar. Akseli väljer att köra 12 I Know It för 6 Make´s Choice. Intressanta skrällar båda 2.

2: Skapligt nordislopp där jag tror mycket på 7 Wessel Egden. Tränar anser att han bara ska vinna detta. Kan väl hälla med, mött betydligt tuffare på slutet. 12 & 13 har tråkiga lägen, där 13 Qubic Svarten inte startat sen Juli, gillar dock isabana, så kanske. & Texen favorit just nu, den har inte vunnit sen 07, visst, bra efter galopp senast, men denna ska joibbas bort.

3: Vidöppet lärlingslopp som måste gås igenom mera. 4,7,9,11 känns som givna & roliga streck.

4: Tror det står mellan 2,4,10. 10 Spriti Of Life är favorit, och kanske kan den spurta ner allt, har sett fin ut på slutet. Likadant med 2 Gidde L.J som oxå ser mycket formstark ut för dagen. Min givna 1:a häst är dock 4 Olex Logoj, soom gillar vinterbana, auto & kort distans. Brukar göra ett par kanoninsatser varje år under rådande förutsättningar. Tror han spetsar och sen ska den slås.

5: Skönt med en klar i sista. Världens bästa Vinterbanehäst, Västerbo World startar. Som han sett ut på slutet, oavsett distans har han krossat motståndet. Nu känns det återigen som en perfekt uppgift och jag spikar. Kommer bli gigantisk favorit, men det få man ta ibland.

Något sånt här blir det nog:
A: 5,7 B: Många
A: 7 B:2,6,12,13
4,7,9,11 Just nu
2,4,10
11 Västerbo World
sheriffen78 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td