Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-02-19, 10:54   #1
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 1 240
Sharp$: 3817
Standard

V65 Solvalla 19/02


Efter att ha missat 7 rätt igår på Berghs favorit Across The Bridge är det dags för omtag och revansch idag! Här kommer mina tidiga tankar!

V65-1: Väldigt jämnstreckat i inledningen med många djur runt 30% och det ser öppet ut. 1 Trans Atlantic är bra, men har läget emot säg då han kommer tappstarta och man får hoppas att Örjan är på humör att vinna. Dock bara 9 hästar till start så jag tror chanserna att det löser sig är ganska stora och ska därför räknas tidigt. 2 Gigant Sånna fick dödens senast efter en hård öppning och blev sen avlöst. Satt sedan kvar med krafter kvar, är snabb ut och räknas tidigt om spets nås. Favorit är 4 Amadeus star och Jorma lär ladda från start, tror dock inte han tar sig förbi 2 Gigant Sånna och risken för dödens är stor. 6 Nelle Käck vann senast trots tappstart från spår 8, Goop upp nu vilket är klart intressant, kan få loppet från bra possition om de körs hårt. Fick senast dragshjälp hela vägen och inte lika säker på att den går ut i tredjespår sista 700 och krossar allt. 8 Latest News vann senast från spets på V86, men det blev väl ändå ganska billigt? Dåligt läge nu och inget jag tror på direkt.

Rank: A: 1,2,6 B: 5,8 . Tror detta räcker långt, ganska kommer fram till en mer specifik vinnare innan start, det är målet iaf

V65-2: Favorit här blir 3 Zefiras Kavat som är startsnabb och bör ta hand om ledningen. Har en hyfsad chans därifrån men jag tycker segrarna tagits i billigare gäng och väljer att gardera. 4 Aborren är i en bättre häst och kan göra jobbet själv. Har dock vilat och formen är oviss. Dock rapporterar Nurmos att hon tränar mycket bra och tror på bra chans, givet streck. Given är även 11 Sensible Walker som även hon har vilat. Senast hon var ute var mot Angie Boko och var då mycket spelad. Gjorde bort sig då och har vilat nu och formen är även här ett frågetecken. Får se om Walmann ger en intervju om hur hon har tränat, har iaf kapacietet att spurta ner allt med rätt lopp. Räknas ska även 2 Opportunity som satt kvar med krafter senast.

Rank: A: 3,4 B: 11,2

V65-3: Väldigt öppet lärlingslopp med för stor favorit i 1 SECRET DE PESCHARD som får svårt att hålla upp någon inledning och kan bli instängd. Dålig påläst här och försöker mig inte på någon rank just nu utan mest konstatera att helgardering känns bra.

V65-4:
2 Angel of Postman favorit här och bör ha chans från ledningen. Känns dock bättre på kortdistans, men given första häst i mina ögon.

Rank A: 2 B: 11 C: 13,7,1(eventuellt fler)

V65-5: Roligaste loppet idag! Favorit är 9 Belgrado från bakspår. Hästen är bra och stark och klart distansgynnad. Känns dock inte som något spikalternativ från bakspår. 2 Paris Texas F.I är en häst jag gillar. Gjorde det väldigt bra senast och är gynnad av både distans och startmoment. Tror Jorma kör offensivt och har då chans att komma till spets och därifrån är det hästen att slå. 8 Friction gillar jag också! Gjort det mycket bra den senaste tiden, framförallt senast från dödens på V75 som 2a. Dock tråkigt läge nu och chans att bli hängande. Är dock stark och tål göra jobbet själv. Skulle han få rygg på Belgrado sista 800 tror jag chansen är god att ta ner honom iaf. Övriga känns klart sämre.

Rank: A: 2 B: 8,9

V65-6:
Stryknigar som gynnar 2 We catch diamond som nu blir klar favorit. Har sett lite tråkig ut senaste tiden men en väldigt bra häst i grunden. Halvstäng huvudlag på igen och från spets ska han normalt inte förlora ett sådant lopp. Bästa spik förslaget i omgången som jag ser det i nuläget.

Rank: A:2 B: 11,6,12,9

Detta var mitt tidiga upplägg, lär som vanligt ändras efter värmningar, intervjuver etc

Senast redigerad av donkyklonk den 2012-02-19 klockan 13:46.
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-19, 13:19   #2
Banned
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Borlänge
Inlägg: 70
Sharp$: 132
Standard

tack för att du delar med dig
Lazer94 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-19, 13:30   #3
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Wee catch har ju nr 2!
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td