Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-02-23, 13:15   #16

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Synd där, om bara Leifan kört lite mer aggresivt så vore det klart. Dumt att man inte var inne lite mer på Modig idag, då hade det nog blivit en 12*1*1*12 med bra utväxling!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-23, 13:25   #17

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1373
Standard

Exakt det var jag inne på också Stekel efter att jag hörde att Modig värmde så bra...
Hade alla rätt på ramen men kravade bort mig. Hade jag kört det rakt hade det kostat 672 vilket inte är så farligt (12x1x2x14). Brukar spela bort mer pengar annars. Nej, det här var en tung förlust. Nästan 30 000 gav V4:an. Mest besviken på Mogas Sara som borde hållt undan. Men öppningen var väl för hård på den här banan. Seeeegt.
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td