|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
Hoppas ni har med 1 i lopp 3
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Sitter och kollar listor till slutet på veckan/helgen. V75 känns riktigt trist. V65 loppen på fredag är det bra mycket bättre klass på tycker jag på och ser riktigt framemot det!!
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Jaha alla mina hästar har galloperat. Hej
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ja det var ju trevligt! Herregud vilka dåliga lopp det har varit idag..
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Jaha han vann ändå med galopp. Hej igen.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Lyckades på något sätt missa i LD eftersom jag inte trodde så mycket på 9. Hade 3-5-8 mot 15
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
15 räddade lunchen iaf. Men mycket galopper i övrigt och med det fina loppet den fick räckte det för Söderkvist att köra felfritt för att vinna. Synd bara att den blev rejält nedspelad samt många extrstreck i slutminuterna på V4. Men den satt likväl jättefint!
V4 känns trist med spik på 3 på två system samt ett system med 3-12. Hade ju gärna suttit kvar med alla här. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Körde lite på LD med högoddsare bara. Men desto rejälare på V-spelet. Fick iaf 4,5 på unibet.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Fanns 5,5 på bet365 vilket var ett rätt bra odds. La ett ganska litet V-spel.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Fanns V-odds Global Nanny till 3,25 tidigare på bet365. Känns som klart bra odds faktiskt. Nu har det sänkts till 2,5
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Men lägg av nu har alla mina hästar galloperat igen. Sjukt
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Mycket riktigt galopp på båda. 3 hopplös från start och fruktkakan fick en rejäl bredsida efter en fin start. Ingen skräll nu bara. Då blir jag tokig. Ha ha.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Så otroligt väntat. Stod SKRÄLLOPP i programmet. Men vinklade fel idag. Men galet mycket galopper idag.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Man skulle väl spikat Pröjsarn i första så hade man ju i alla fall satt den idag
|
|
|
|
|
|
|
|