Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-05-11, 19:49   #1
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 447
Sharp$: 1051
Standard

Andelsspel/Bolagsspel Sharpers


Hej vänner!

Jag vet inte om detta varit uppe på tapeten tidigare men hade det inte varit roligt om vi som är intresserade av trav här hade ett eget bolag tillsammans.

Så kan vi ta del av den stora kakan, då jag antar att ingen här pungar ut 2500-5000 kronor per omgång.
Känns som man nästan måste måla hela loppet för att ha chans ibland.

Hur vi skulle lägga upp det, vet jag inte ännu. Kom med idéer. Detta är bara en rolig tanke som kom till mig.

(Jag är butiksansvarig i en butik som säljer spel från Svenska Spel och ATG). Om vi skulle vilja lämna in det i en butik dvs.

Spekulera fritt!
marvel är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-05-11, 21:37   #2
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 57
Sharp$: 1789
Standard

Det låter intressant! jag är gärna med om vi kan lösa det praktiska.
dalumbois är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-05-11, 21:57   #3
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 967
Sharp$: 4413
Standard

Låter som en kul grej, men som sagt, hur får man ihop det praktiska?
Man måste ju verkligen ha någon man litar på som ansvarIg. Som alla ger förtroende att ta in pengar, och när vinsterna kommer dela ut pengarna.
sheriffen78 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-05-11, 23:57   #4
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Då ATG inte har samma modell som svenska spel har när det kommer till andelsspel över nätet så finns det inga säkerheter eller garantier heller.

Forumet har även en regel gentemot detta
2.02. Gruppköp otillåtet utan ledningens godkännande
För att skydda Sharps.se och dess medlemmar mot oseriösa användare får inga gruppköp arrangeras genom forumet utan ledningens godkännande. För att arrangera ett gruppköp skall kontakt tas med admin via pm där det ska framgå vad som ska arrangeras samt inkludera referenser på medlemmar som kan gå i god för dig. Ledningen tar då beslutet ifall det är tillåtet att annonsera efter ett gruppköp eller ej.


Tyvärr faller detta inom ramen för ett gruppköp och jag väljer därmed att låsa tråden. /MOD
KP är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td