Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-05-25, 12:49   #16
 
oHYRAs avatar
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 300
Sharp$: 156
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Så närmar det sig och vi börjar där helgen öppnar -

4) ALLA

Sverigeloppets final med sina olika tillägg är en oerhört svår nöt att knäcka. Jag vet faktiskt inte vad jag ska tro om det här loppet vid en första anblick då såklart dom bästa hästarna står med tillägg. Samtidigt är hästarna på främre volten smart matchade och merparten av dom har idel segrar i raden. Jag tror att vinnaren står start då det är svårt att plocka tillägg och ska jag förorda någon så är det 4 Bowie Boko med Björn Goop som jag vet kan mycket och stallet håller högt! Men men.... jag hoppas vara med och köper loppet i hopp om skräll!
Snyggt drag där i sista!
oHYRA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-25, 17:33   #17
 
dirteehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Skåne
Inlägg: 457
Sharp$: 216
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av donkyklonk Visa inlägg
Perfect Toll är totalt stenklar i sista kan jag lova dig. Vinner detta utan att ta ut sig. Hästen har höjt sig enormt barfota och i Åkes regi och han nämner denna hästen framför alla i stallet som "den mest intressanta". Gissar dock den kommer bli jättefavorit, med all rätt, och stå i runt 1.5.

Tror även photo princess har bra chans i första och hoppas den inte blir för mkt streckad.

Resten har jag inte så mycket koll på ännu.

Viktigt att hitta lite bra vinnare här så man får en bra start på elitloppshelgen, på plats kommer man naturligtvis vara!

bra där
dirteeh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-25, 18:07   #18
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Synd
Det har varit så sista veckorna. Bra drag, men stolpe ut. Just idag var det väl inget super-duper, men med 32 spänn in och 2 lax ut så hade V7:an till stor del varit gratis imorgon.

Missade V8 i onsdags på målfoto i andra. Vi får hoppas att det vänder i morgon

Vädret ska ju bli bra i alla fall
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td