|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Trickster var verkligen en bra favorit...
1 lekte medan 8 bara var trög hela loppet igen. Kändes som det lossnade senast när man testade med rycktussar. Nej, märklig insats av 8. Hyfsad start iaf. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Snyggt att dela med sej av sitt system efter första start, men det är på 8 spänn så ni får helt enkelt lita på mej
![]() 1) 1,3 2) 2,6 3) 1 (spetshästen vinner typ 8/10 på visby, och ni får gärna dumstruta mej efter loppet om Asa Snabb vinner!) 4) 3 LD: 2,5,6,8,11 mot 1 BOL! |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Det blir kanske du som får dumstruta oss travid...
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Tack alla för tipsen redan nu oavsett hur det går i sista. Lunchdubbeln e ju redan inne iaf, hade inte hänt utan er hjälp
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Vaken styrning av Kim och hyfsat klar!
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Tack för bra info på Asa Snabb, stenklar kan man väl säga...
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ja riktigt riktigt bra! Stod över LD men spelade Flerbuppan som jag la ut här och spelade vinnare till 4,25 hos Travnet Live Racing så plus idag oavsett men kan ju bli en hygglig slant på V4: orna
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Tyvärr för egen del trodde jag lite för mycket på 11 i avd 2 så slarvade bort både massa flerisar på V4 och LD på det. Men dryga 4 ggr i vinnarodds på Unibet värmde.
På V4 är jag kvar på två system bara. Ett med 3-5-11-13 och det andra med 1-2-3-4-5-6-11-12-13-14. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Känns långsökt att du skall missa på det med 10 häst.... Flerbuppa på första el båda, om jag får fråga!?
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ingen flerbuppa på ngt av dessa tyvärr... Uselt egentligen. Övertron på 11 kostade mig potentialen.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Puh. Tänk om 10 vunnit... Blev helt ok för mig ändå. Hade inte med 1 på någon flerbuppa ändå. Men trist för din flerbuppa alanya. Kim körde ännu ett helt perfekt lopp och nog borde Favorit B.T. bara vunnit!!! 1 var enorm istället.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Men 1 var ganska tidig för mig i detta lopp. Såg att 14 kom trea. Den hade ännu hellre fått vinna. Men får vara glad över att inte 10 hann fram.
|
|
|
|
|
|
|
|