|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
Japp. Grattis Copiad! Bra betalt med tanke på att vi var ense om spiken o låset i första... Gick lite för snävt o brände på det, men bara nya tag som gäller =)
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Tack travid. Satt helt ok. Asa Snabb var det som fixade lunchen idag. Då både låset och spiken satt klockrent, minst sagt, ska man bara sätta den tycker jag. När dessutom inte favoriterna ingick i något av dessa finns det alltid värde i att övergardera övriga två avd om man nu har råd. Höll ändå på att spricka i sista. Ha ha. Brukar alltid köra ett stort seriöst även när det är flerbångsläge. Utifall det går som idag
.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Precis Alanya. Du var helt rätt ute. Hade du skippat flerbongen är jag övertygad om att du hade satt den plättlätt.
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Citat:
Jo du har helt rätt.... Andrareserv på ettan som vann så dumt, 2 galopper o Kims var rent usel så sen läge för skräll, men alltid lätt att vara efterklok men visst skulle jag kört en "enkel" lapp också med facit i hand då en väldigt liten extrakostnad... |
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Tittar man nu på barfotainfon "uppdaterad 13:28" så ska Woody Bisa gå barfota runt om från att tidigare ha varit skor runt om, medan det i atg classic är inmatat barfota fram. Känns hopplöst med den där barfotainfon... Även exempelvis 4 Sandrone i samma lopp stod väl rapporterad som skor runt om när loppet gick?
|
|
|
|
|
|
|
|