|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
1. 4 Opitergium
2. 5 Olympic Image* 3. 2, 4, 6, 7, 9, 10, 11, 12 4. 7 Nato Dream 5. 2, 6, 7, 9, 10 6. 4, 9 7. 1, 2, 3 |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Toppformen håller i sig. Fy fan, jag ska sluta med det här spelet.öl är bättre investering.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+3) |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604Rektävling 2014 Stats: 0 - 1 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
Fy, faan vad dåligt Stefan Söderqvist kör...! Usch!
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Men suck! Räknade kallt med att Persson skulle köra La Bellouet som han alltid gör och tittade inte ens på kusken i listan!
|
|
|
|
#51 |
|
Fyfan vad Tarzan lyser av självförtroende! Intervjuerna med Åsa efter hans segrar är njutfulla. Dissarna han kör mot Ludde är också ruskigt sköna. Ludde som för övrigt verkar ha vaknat på fel sida, åkt på P-böter, trillat i trappan eller vad som helst. Kör som bara Ludde kan göra en dålig dag. Skulle vara intressant ifall Caballion togs lugnt från start och Ludde tog sats mot Oracle i sjätte. Hade kunnat bli riktig harness racing!
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Ovanligt att Ludde är vresig, ska inte mycket till. Räcker väl med att en av hans bättre hästar går dåligt en dag så blir han grinig även om han vinner allt annat. Fler av såna som Tarzan skulle det finnas istället!
|
|
|
|
#53 |
|
Äh, är ju bara underbart att se folk visa känslor. Både Tarzan och Ludde behövs. Att behöva se Tarzan sitter och småljuga efter varenda lopp blir bara tråkigt, mycket bättre att få det lite varvat med skånska svordomar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Stekel (+1) |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Lutfitti kommer jag aldrig mer att spika.Bommar säkert Caballion också och så vinner säkert Orre i sista. Endast för att reta mig som spikade allt annat utom de 4 favoriterna som vann.
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Återigen blev det toppkuskarna som vann o skrällde!
Den ända som inte va toppen av toppen men ändå en bra kusk va K.H. med La Bell. Men det va ju ändå ett lopp där det kunde skrälla. Både TS & TT hade heltäckt där. Men börjar bli lite trött på dem spelservice som tar betalt för att blåsa en. Bästa spik enligt TS va Orren som galloperar när helst han ska ladda bakom bilen och i loppet..hmm Bästa spik enligt TT Caballion som oxå galloperar när helst och har en kusk som heter Henrik B Larsson..hmm Kunde inte den bästa spiken ha varit med BG och Disney Tooma.. spets och slut i programmet? Men..men, detta va min spik tills jag läste TS & TT och lät dem mindfuc... mig. Hur ofta vinner en bakspårshäst på kort? Speciellt på v75 (finns undantag om hästen heter MBC och möter sämre). Vet att det är mitt eget fel om jag låter dem påverka så jag ska inte skylla på dem men dem så kallade experterna är snuskigt fel ute. Dem ända gångerna jag vunnit på trav är när jag inte har lyssnat på dem ![]() Mvh |
|
|
|
|
|
|
#56 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#57 |
|
Japp, Tarzan är ju en riktig "solstråle" han med....grym form på grejerna har han i alla fall!
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Sharpest
|
|
|
|
|
|
|
#59 | ||||
|
Melander är väl inte en toppkusk?
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
1. spela toppkuskar 2. läs inte serviceplay tipsen Senast redigerad av fyllot den 2012-08-16 klockan 09:50. |
|||||
|
|
|
|
|
#60 |
|
om man tittar på caballions resultat, så efter frankrike äventyret förra året i september, trots att caballion resulterade med vinst därifrån som senaste resultat.
Ett Frankrike äventyr kan kosta därefter...utan att jag har någon koll på vilket sätt caballion presterade i Franrike. Halmstad i tredje spår och heroiskt lopp.. Att träna häst är ochså att "forma" en häst...hoppas att det inte är försent bara. FB larsson visade spöet, då försämrades aktionen..skallen? Hingstar kan visa ovilja...och smita undan med gallopp.. caballion är värd ett bättre öde...FB larsson ??? "Om du gör vad du alltid har gjort, får du samma resultat du alltid har fått" |
|
|
|
|
|
|
|