|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#32 | |
|
Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604Rektävling 2014 Stats: 0 - 1 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
Citat:
Precis - väldigt luddigt! Synd på dubbeln där, när du väl valt bort favoriten... Nya tag, i morgon...
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Citat:
Grattis till drygt 11 lax ändå, bra utväxling i slutet......... |
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Får höra med brorsan som är måldomare vad som gäller. Riktiga lallare de där tjommarna som jobbar med att revidera reglementet som det verkar. Vattentätt får man det inte i någon bedömningssport men någon form av definitioner för sånt här måste ju finnas svart på vitt så det blir någorlunda "rättssäkert".
|
|
|
|
#35 |
|
Aj fan, riktigt surt blev det till slut men lite plåster på såren ändå.
|
|
|
|
#36 | |
|
Citat:
till Melander.
|
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Återigen toppkuskarnas travdag!
Men Björn och Erik syns inte så mycket nu för tiden ![]() Tur att man låste avd 2 med 7,10 och avd 8 med 5,10 Fick 2 st sexor Så surt att missa min nästagångare Licens Holder som jag för i helv.. spikade förra gången när Herbie Sisu vann. Då hade det varit julafton:( LillLudde får vila på hanen tills något lärlingslopp eller nåt.. Lycka till på Lördag grabbar då sätter vi 7:an 6 alla 2 alla 4,2,6,14,15,11 1 6 |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Måste säga att det är väldigt skumt att TT utnämner 5 i sista som omgångens bästa spik?
Det är ett treårings stolopp!!!! Om det ska skrälla, är det väl ändå där tycker man? Borde inte 40års erfarenhet inom travet säga det till en klart och tydligt? Bästa spiken skulle jag nog säga va 11 Aristocrat Boko som mötte pisshästar. Ska klättra i klasserna och måste starta för att tjäna ihop startpoäng och pengar för större uppgifter, inte sant? Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Stekel (+1) |
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604Rektävling 2014 Stats: 0 - 1 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
Citat:
I "eftertankens kranka blekhet", så är det ju så...
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Citat:
ja det klart med resultatlistan i handen så är det lätt ![]() Xena Boko va en bra spik att luta sig mot på förhand. Lite ledsen i ögat när jag läste vad åke sa EFTER A Bokos seger "det va klart när vi anmälde" |
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|